Przygodę z Instagramem rozpoczęłam kilka lat temu, ale to ostatnie kilkanaście miesięcy zmieniło moje nastawienie do tej platformy. Do tej pory traktowałam Instagram jako świetną rozrywkę (piękne zdjęcia z podróży, najnowsze kolekcje mody, artystyczne zdjęcia). Obecnie to ważne miejsce do rozmowy z moimi klientami. To tam docieram do nowych osób łatwiej i przyjemniej niż na Facebooku.
Instagram nowości – dlaczego warto je znać?
Instagram oferuje coraz więcej funkcji dla biznesu i jeżeli wiesz jak je wykorzystać, efekty Cię zaskoczą! Przy obciętych zasięgach fanpage’y konto biznesowe na Instagramie może stać się trampoliną do zwiększania zasięgów i budowania marki.
Ok, zazwyczaj jest tak, że obserwujesz działania wielkich kont na ING i wzdychasz z niecierpliwością, kiedy moje konto się tak rozwinie… to prawda. Sukces na Instagramie nie każdemu przychodzi łatwo. Są osoby, które bardzo szybko wyczują tą platformę i porwą za sobą tłumy. Znasz takie profile? Daj znać w komentarzu.
Ale, nie rezygnuj, Ty też masz możliwość opanowania krok po kroku wszystkich umiejętności związanych z prowadzeniem na Instagramie konta nastawionego na sukces.
Polecam gorąco – obejrzyj nagranie mojej rozmowy z Martą Kaczmarski na temat
Instagram nowości – 6 NAJNOWSZYCH funkcji
W nagraniu poznasz 6 najnowszych funkcji Instagrama, dzięki którym dotrzesz do swoich klientów i od razu sfinalizujesz transakcję.
Koniecznie zapisz wskazówki, którymi dzieli się Marta i wykorzystaj najbliższe miesiące na opracowanie swojej strategii na platformie, gdzie nasi klienci spędzają coraz więcej czasu.
Ostatnio sporo mówię o dywersyfikacji, jednak w biznesie jest to bardzo ważne. Według prognoz coraz więcej zakupów jest i nadal będzie wykonywanych prosto z Instagrama.
Nie pozwól, żeby konkurencja Cię wyprzedziła w tej kwestii. Uwzględnij Instagram w swoich planach marketingowych jak najszybciej.
Czego jeszcze dowiesz się z tego wideo:
– jaki wskaźnik na Instagramie obecnie jest najważniejszy i jak go mierzyć,
– jak będzie wyglądał profil w najbliższym czasie,
– jakie branże królują aktualnie na Instagramie,
– jak etycznie budować konto,
– jak korzystać z interaktywnych Insta Stories i dlaczego,
– czy warto robić LIVE na Instagramie,
– i wiele wiele więcej.