Jak planować epickie kampanie promocyjne – rozmowa z Kamilą Rowińską

Musisz obejrzeć ten materiał wideo – LIVE z cyklu #znanamarkaonline odcinek 81. To jest petarda! Moim gościem była Kamila Rowińska, certyfikowany master facilitator, trener, dyplomowany coach i autorka oraz współautorka siedmiu książek o tematyce biznesowej i coachingowej, w tym bestselleru „Kobieta Niezależna”, a prywatnie moja przyjaciółka.

Namówiłam Kamilę, żeby podzieliła się częścią swoich doświadczeń z planowania epickich kampaniach promocyjnych.

Jej kampanie promocyjne generują ogromne zasięgi i… przychody. Chcesz wiedzieć jak Kamila je planuje i wdraża? Jak radzi sobie z hejtem? Od czego zaczynała działania w social media? Ile osób ma teraz w zespole? Zapraszam do oglądania.

Z tego nagrania dowiesz się również z jakiej aplikacji Kamila Rowińska i cała jej firma korzysta do zarządzania sobą w czasie, automatyzacji, skutecznego działania i monitorowania realizacji działań.

UWAGA! Teraz możesz odsłuchać tego odcinka również w formie podcastu!

Podoba Ci się ten podcast? Subskrybuj na wybranej platformie!

Zacznę od prywaty

Poznałyśmy się z Kamilą w czasie, gdy media społecznościowe nie były jeszcze pewnikiem, wszyscy traktowali je bardziej prywatnie. Z czasem okazało się, że jest to świetny sposób do budowania społeczności, ale również do komunikowania się z firmami, którym chce się zadać pytanie. Profile na Facebooku czy Instagramie są częściej aktualizowane niż statyczne strony internetowe – dlatego czasem szybciej można znaleźć na nich potrzebne informacje. Otwartość na nowe rozwiązania i testowanie jest ważną cechą przedsiębiorcy. To był czas, gdy odkryłam potencjał jaki w sobie kryją social media i zarażałam wszystkich dookoła możliwościami jakie można dzięki nim osiągnąć. To, co wyróżniało Kamilę od innych to to, że wdrażała wszystko o czym rozmawiałyśmy. I to teraz widać! Duża, zaangażowana społeczność, zasięgi, skuteczne kampanie.

Kamila obecnie współpracuje z 14 osobami na stałe i z wieloma współpracownikami. Rozmawiałyśmy o tym, że firmy w fazie rozwoju nie mają wszystkiego pod kontrolą (standardów, procedur), ale dzięki temu widać, że pędzą do przodu. A jaka jest Twoja opinia na ten temat? Daj mi koniecznie znać w komentarzu.

Obecnie trwa kampania promocyjna kursu Kamili Rowińskiej “Asertywność w pracy i rodzinie”. Sprawdź wszystkie szczegóły na stronie: ASERTYWNOŚĆ KAMILA ROWIŃSKA.

Zobacz podstawowe kroki, w jaki sposób Kamila planuje swoje kampanie

  • Pierwszy krok to zaplanowanie (z rocznym wyprzedzeniem) głównych kampanii promocyjnych kursów online.
  • Dalej planowane są terminy szkoleń stacjonarnych.
  • Następnie ustala terminy premier książkowych i produktowych.
  • Kolejny krok – do każdej kampanii z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem są przygotowywane materiały wideo, zdjęcia, grafiki, teksty promocyjne, mailingi, żeby wszystko było przed wyznaczonym terminem gotowe.

Chcesz poznać aplikacje polecane przez gości moich podcastów?

Pełną listę możesz pobrać >>TUTAJ<<

Chcesz dowiedzieć się wszystkiego ze szczegółami? Kamila w nagraniu zdradziła o wiele więcej.

Jak powstaje jej cotygodniowy Power Poniedziałek? Dlaczego Kamila wartościowe materiały zawsze „dopala” reklamą? Jak odbiera negatywne komentarze, hejterów i dlaczego jest obecnie “nie do zatrzymania”?

Kamila w nagraniu wspomina, że ona i cały jej zespół uczy się ode mnie i z mojego kursu „Skuteczna reklama na Facebooku, Instagramie, Messengerze”.

„Ja bym telefonu nowego nie kupiła, ale na pewno zaczęłabym od tego co jest najważniejsze, czyli od wyszkolenia się jak wydawać pieniądze (inwestowania w reklamy), jak puszczać te reklamy i od monitorowania ich skuteczności” – Kamila Rowińska

Jeżeli chcesz poznać te wszystkie elementy, sprawdź mój kurs online “Skuteczna reklama na Facebooku, Instagramie i Messengerze”. Ten kurs przeniesie Cię na poziom przedsiębiorcy, który świadomie zarządza swoją komunikacją online w mediach społecznościowych.

 

Najnowsza wersja kursu! Kliknij w baner i DOŁĄCZ TERAZ!

Jeżeli chcesz przeszkolić siebie lub Twój zespół to polecam kurs online i warsztaty stacjonarne. Nauczysz się ustawiać skuteczne reklamy na Facebooku, Instagramie i Messengerze.

Dodaj komentarz

Pin It on Pinterest