Jak zrealizować projekt do końca – lekcje związane z wydawaniem książki

Też zastanawiasz się jak realizować projekty, by doprowadzać je do szczęśliwego finału? Dziś opowiem Ci trochę o realizacji projekty w moje firmie. Projektem tym było wydanie mojej książki.

Kiedy pojawił się po raz pierwszy pomysł na moją książkę?

Z kim przeprowadziłam burzę mózgów w malutkim lokalu Telepizzy?

Dlaczego powinnam zaplanować większe “bufory” czasowe?

Co powtarzam, gdy widzę, że efekty różnią się od planów?

Zapraszam Cię do obejrzenia wideo w którym dzielę się kilkoma lekcjami, jakie otrzymałam od życia przy wydawaniu mojej pierwszej książki “Uwierz w swoją markę online”.

Wyciągnij wnioski opierając się na moich doświadczeniach!

PS. Czy Ty też lubisz prezenty?
Jeśli tak, to mam nadzieję, że podoba Ci się ten o którym mowa pod koniec tego wideo.

Jak realizować projekty – wnioski po wydawaniu własnej książki

 

 

jak realizować projekty

 

Książka

“Uwierz w swoją

markę online”

zawiera praktyczne wskazówki dotyczące budowania marki online i pokazuje jak swobodnie poruszać się w mediach społecznościowych.

Ta książka to również mnóstwo ćwiczeń, które przygotują Cię do działania i bonus – Klub Marka Online!

Sprawdź TUTAJ lub kliknij w okładkę książki.

Do 21 lipca, kupując książkę w formie papierowej, otrzymasz EBOOK gratis!

jak realizować projekty

 

ZapiszZapisz

ZapiszZapisz

ZapiszZapisz

ZapiszZapisz

ZapiszZapisz

Dodaj komentarz

Pin It on Pinterest