Znana marka online – o co w tym chodzi?

Temat marki osobistej i marki eksperta w ostatnim czasie bardzo zyskuje na popularności. Opowiem ci w związku z tym krótką historię. Jakiś czas temu, jako uczestnik, brałam udział w dużym wydarzeniu. Było tam naprawdę duuużo ludzi. Tłum w kolejce do toalety, kolejki do automatów z kawą, przepychający się ludzie do wejścia. Na pewno kiedyś brałeś udział w podobnej imprezie. Plusem takiego zbiegowiska jest na pewno to, że możesz spotkać sporo znajomych. Okazało się, że było tam też wielu czytelników mojego bloga i newslettera. 🙂  Wow! Naprawdę to było dla mnie niesamowite, podchodziliście do mnie (dziękuję Wam za to), robiliśmy wspólne “focie”, porozmawialiśmy o działaniach na FB i o Waszych markach. W pewnym momencie podeszły do mnie dwie przemiłe dziewczyny i jedna z nich przedstawiła mnie drugiej:

“To Joanna, która nauczy Cię jak skutecznie budować markę online. Stosuję wskazówki Joanny i widzę efekty”.

Zaniemówiłam.

Fajnie jak ktoś mówi o Tobie takie słowa. Dla mnie, to zdanie było bardzo ważne i nie opisuję tego, aby pochwalić się, że mam taki “fejm”.

Opisuję to, ponieważ po pierwsze, to MEGA komplement i bardzo podnosi moją motywację do dalszego działania.

Po drugie, to bardzo ważne, aby pamiętać, że w budowaniu Twojej marki (budowaniu silnej marki) nie chodzi o to “aby być znanym”, chodzi o to, aby Twoja marka kojarzyła się odbiorcom z konkretnym obszarem i aby wskazywali Ciebie jako najlepszy wybór albo jako  jeden z pierwszych wyborów w Twojej niszy.

Piszę o tym wszystkim w nawiązaniu do mojego projektu TY i TWOJA MARKA ONLINE który rozwijam od 2016 roku.

Bardzo zależy mi, aby każda przedsiębiorcza, aktywna osoba wykorzystywała siłę mediów społecznościowych, aby budować świadomie swoją markę,

Dlatego, cyklicznie ogłaszam akcje uświadamiające jakie to ważne i proste!

Właśnie z moją ekipą ogłosiliśmy tydzień z  MARKĄ ONLINE.

Jakie korzyści z tego wynikają dla Ciebie?

  1. Obserwuj mnie na FB, IG, LI – codziennie otrzymasz link do artykułu na blogu. Moje artykuły to zawsze duża dawka wiedzy i wskazówek. Warto zastanowić się po przeczytaniu: co mogę poprawić i zmienić w mojej komunikacji online?
  2. Weź udział w konkursie! Możesz wygrać dwa bilety na szkolenie stacjonarne “Ty i Twoja marka Online”. Szczegóły znajdziesz tutaj: POST KONKURSOWY
  3. W każdą środę o godz. 20.00 prowadzę transmisję na żywo zatytułowaną #znanamarkaonline (>>> TUTAJ ) – to spotkania w których warto brać udział na żywo! Muszę ci się pochwalić, że już niedługo będę świętować setny odcinek.
  4. A teraz BOMBA! Z okazji ogłoszenia lokalizacji i terminów jesiennych szkoleń (tak, tak ja już planuję jesień!) Tylko w dniach 27.01-02.02.2020 możesz nabyć 2 bilety w cenie 1 na szkolenie stacjonarne “Ty i Twoja marka online” na wszystkie lokalizacje! Ilość biletów na poszczególne lokalizacje jest ograniczona dlatego nie odkładaj, rezerwuj teraz >>> www.markaonline.pl

Po co mi #znanamarkaonline?

Przede wszystkim potrzebujesz być w sieci, aby się zaprezentować – siebie, swoje produkty, to, co oferujesz. Spójrz – wszyscy przewijamy informacje w smartfonach, śledzimy w ten sposób newsy, co dzieje się na świecie i u naszych znajomych. Choć jesteśmy w realnym świecie, tak naprawdę non stop funkcjonujemy również w wirtualnej rzeczywistości.

Chcesz się rozwijać, chcesz zdobywać nowych klientów, chcesz zarabiać? Wykorzystaj siłę mediów społecznościowych. Siłę poleceń, budowania relacji i większego zasięgu.

Wykorzystaj to i pokaż ludziom to, co masz im do zaoferowania. Komunikuj się z Twoimi odbiorcami poprzez media społecznościowe, buduj zaangażowanie wokół Twojej marki.  Jeżeli zadbasz o swoją markę, wyróżnisz się z tłumu i staniesz się rozpoznawalny. Jeśli będziesz krok przed konkurencją – punkt dla Ciebie.

Rozwiej obawy

Nie musisz być najlepszy w tym co robisz, nie musisz być ekspertem od wszystkiego. Każdy z nas kiedyś zaczynał, najtrudniejsze jest podjęcie decyzji i postawienie pierwszego kroku. Dlatego na początek skup się na jednym obszarze i jednym typie treści. Pisz bloga lub nagrywaj wideo, dopasuj to do swojej osobowości i rozpowszechniaj na platformach społecznościowych. Z każdym dniem będziesz się rozwijał i stawał się coraz lepszy.

To, co najważniejsze

Bądź systematyczny. Regularnie publikuj, nie pozwalaj sobie na długie tygodnie przerw, bo Twoi odbiorcy zapomną o Tobie. Zadbaj o jakość tworzonych przez Ciebie treści, a przyniesie to efekt.

Wiem, że fajnie się klika i czyta inspirujące teksty.

Ale co z tego wdrażasz?

Wiele rzeczy zaczynamy, obiecujemy sobie niesamowite efekty, a potem po prostu ich nie kończymy.

Dlaczego cały czas wśród pewnych środowisk panuje przekonanie, że Facebook i inne platformy społecznościowe to tylko strata czasu, oglądanie śmiesznych lub łzawych filmów, kłótnie i hejt i że nie ma nic wspólnego z działaniami biznesowymi.

Chciałabym zobaczyć miny tych wszystkich malkontentów, gdybym powiedziała ile moi klienci zarabiają miesięcznie dzięki klientom pozyskanych np. na obśmiewanym Facebooku. O ile wzrastają miesięczne obroty, gdy marka systematycznie prowadzi komunikację na Instagramie.

Dlaczego tak wiele osób wręcz broni się przed podjęciem działań związanych z budowaniem obecności ich marki online?

A jeśli nawet coś robią w tym kierunku, to bez specjalnego przekonania.

Możesz mieć obawy, że Cię to przerośnie, że nie wiesz od czego zacząć, gdzie i co publikować. Może masz problem z określeniem podstawowych działań, jakie powinieneś podjąć, aby rozwijać Twoją markę online. Rozumiem to, tym bardziej, że każdego dnia pojawiają się nowe rzeczy, nowe tematy i ciężko za wszystkim nadążyć.

Obserwuj mnie na Instagramie, Facebooku, LinkedIn, a przede wszystkim zrób najważniejszy krok

i spotkaj się ze mną na całodniowym szkoleniu

“Ty i Twoja MARKA ONLINE”.

Poznasz kluczowe elementy sukcesu na platformach: Facebook, Instagram i LinkedIn. Tylko w tym tygodniu możesz skorzystać z promocji 2 bilety w cenie 1!

Zapraszam 🙂

 

Dodaj komentarz

Pin It on Pinterest