Zmiany na LinkedIn – o czym powinieneś wiedzieć

LinkedIn to nie jest platforma, po której można spodziewać się “fajerwerków”. Nie zaskakuje co chwilę nowościami, nie jest pionierem działań w mediach społecznościowych. Obecnie LinkedIn wprowadza zmiany na swojej platformie – sprawdź, co powinieneś wiedzieć. Część z Was, z pewnością już je zauważyła, kolejni będą mieć taką możliwość w najbliższym czasie.
Jeśli jeszcze nie masz konta na LinkedIn – pora je założyć. Jak to zrobić i od czego zacząć, przeczytasz w artykule: Kliknij>>> Linkedin – od czego zacząć

Szkolenie dla osób, które chcą zbudować swoją markę online w mediach społecznościowych.

Odświeżony wygląd

Pierwszą rzeczą, jaka rzuca się w oczy jest nowy wygląd strony głównej LinkedIn. Wszystko zostało dostosowane do wyglądu mobilnej wersji platformy, zarówno jeżeli chodzi o wygląd ikon, jak i prezentowanych treści. Dzięki temu strona główna wygląda bardziej przejrzyście. Po lewej stronie zobaczysz swoje zdjęcie profilowe, skrót podstawowych informacji oraz poznasz liczbę osób, które oglądały Twój profil i czytały Twoje artykuły.

Zmiany na linkedin co powinieneś wiedzieć - post My Company Polska

 

 

Mój profil

Profil wygląda teraz jak w aplikacji mobilnej. Po kliknięciu okienka “O mnie” możesz przeglądać i edytować swój profil, prywatność oraz dostosować ustawienia, uzyskać dostęp do centrum pomocy, zmienić język swojego profilu, etc.

Zmiany na linkedin co powinieneś wiedzieć - profil Joanny Ceplin

Aby edytować nagłówek Twojego profilu, kliknij ikonę pióra. Możesz dokonać zmian w swoich danych osobowych, zawodzie, wykształceniu, lokalizacji, doświadczeniu zawodowym. Pamiętaj, aby nagłówek był przygotowany profesjonalnie i w sposób przemyślany. Użytkownicy oglądający Twój profil widzą tylko dwie pierwsze linie podsumowania, warto więc, aby zawierały najważniejsze informacje o Tobie.

Zmianie uległ również rozmiar tła, który wynosi obecnie 1536 x 768 pikseli. Spójrz zatem, czy nie powinieneś dostosować aktualnego zdjęcia do obowiązujących wymiarów.

Kolejną rzeczą, która uległa zmianie jest brak możliwości personalizowania adresu swojego profilu na LinkedIn. Można za to dodać obok niego krótki opis.

Pozostała część profilu w zasadzie się nie zmieniła. Różnicą jest to, że nie można zmieniać kolejności poszczególnych sekcji. Pojawiła się także kolejna sekcja o nazwie “Realizacje”, w której możesz wyszczególnić: projekty, publikacje, kursy, certyfikaty, wyróżnienia i nagrody oraz patenty.
Możesz dodawać informacje w sekcjach na dwa sposoby – w profilu, jak dotychczas oraz na pasku po prawej stronie.
Na końcu strony “O mnie” zobaczysz rekomendowane profile osób i marek do obserwowania.

Zmiany w sieci kontaktów

Ta sekcja zyskała wiele na przejrzystości. Obecnie można zobaczyć zaproszenia oraz propozycje osób, które możesz znać. Kiedy klikniesz w zakładkę kontaktów, jedyną rzeczą jaką możesz zrobić jest wysłanie wiadomości do danej osoby lub usunięcie jej z kontaktów. Ograniczono również możliwość sortowania ograniczając ją do: ostatnio dodanych, imienia i nazwiska osób.

Inne opcje

LinkedIn przywrócił zakładkę “Zainteresowania”, które występują również w aplikacji mobilnej.
Bez problemu możesz też uzyskać dostęp do innych funkcji i aplikacji powiązanych z LinkedIn: LinkedIn Learning, Post a Job, Groups, ProFinder, Lookup, and SlideShare. Opcja “Więcej”, gdzie masz do nich dostęp, znajduje się po prawej stronie Twojego zdjęcia profilowego na górze ekranu.

Zmiany na linkedin co powinieneś wiedzieć - możliwość publikacji ofert pracy

Powiadomienia

W sekcji “Powiadomienia” możesz zobaczyć, kto wyświetlił Twój profil, polecił Twoje publikacje, wspomniał o Tobie. Dowiesz się również, czy w danym dniu przypadają ważne dla Ciebie rocznice oraz kto opublikował artykuł.

Podsumowanie

Jak zapewne zauważyłeś, zmiany wprowadzone przez LinkedIn mają na celu stworzenie spójnego wyglądu wersji mobilnej i komputerowej platformy. To głównie zmiany kosmetyczne, mające na celu bardziej intuicyjne, łatwiejsze korzystanie z serwisu przez jego użytkowników. Niemniej jednak polecam Ci poświęcenie czasu na przejrzenie Twojego profilu na LinkedIn, zaktualizowanie go i dostosowanie do zmian, jakie zostały wprowadzone.


Jeżeli czujesz, że nie osiągasz w mediach społecznościowych zamierzonych efektów i chcesz dowiedzieć się więcej na temat skutecznych działań na Facebooku, Instagramie i Linkedin zapraszam Cię na całodniowe szkolenie pt.

PROJEKT METAMORFOZA – TY I TWOJA MARKA ONLINE

Tylko teraz w przedsprzedaży Twoja inwestycja już od 197 zł

Podczas szkolenia:

  • DOWIESZ SIĘ, od czego zacząć i co zmienić, aby Twoja METAMORFOZA od razu zadziałała.
  • Omówimy najważniejsze kroki na platformach: Facebook, LinkedIn, Instagram
  • Poznasz zasady BUDOWANIA RELACJI z klientem poprzez media społecznościowe.
  • Nauczę Cię, jak PROWADZIĆ PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE, aby przyciągały wymarzonych klientów.
  • Poznasz SEKRETY budowania marki osobistej w mediach społecznościowych.

MOJE WSKAZÓWKI ZMOTYWUJĄ CIĘ DO DZIAŁANIA I SYSTEMATYCZNOŚCI.

Zobacz jak to wyglądało w Warszawie:

 

Sprawdź najbliższe terminy szkoleń markaonline

Dodaj komentarz

Pin It on Pinterest