Spersonalizowany link na LinkedIn

Myślałeś, że zapomniałam już o LinkedIn? No way!
To bardzo istotna gałąź promocji mojego biznesu, a jak to wygląda u Ciebie? Wierzę, że po moim webinarze “odpicowałeś” w zeszłym tygodniu swoje BIO na Instagramie, a dzisiaj będzie ważna wskazówka dotycząca Twojego profilu na Linkedin.

 

Podczas szkolenia “Ty i Twoja marka online” poświęcę cały panel na omówienie Twoich działań na LinkedIn.
Już teraz możesz wykonać pierwszy krok do zdobycia większej ilości klientów. Masz już swój bilet? Jeśli nie, to nie czekaj, wolnych miejsc jest coraz mniej.

 

 Zrzut ekranu 2016-07-11 16.15.02

 

Mój profil na Linkedin mam już bardzo długo, ale dopiero trzy lata temu zmieniłam jego wygląd i systematycznie publikuję tam aktualizacje. Ta platforma różni się od Facebooka i Instagrama. Tutaj nie publikujesz swoich “selfie” i nie oznaczasz się w modnej restauracji. To niesamowite, że dzięki nawiązaniu relacji na Linkedin, mogę dużo szybciej umówić się na osobiste spotkanie, niż w tradycyjny sposób. Jeżeli Twoim celem jest kontakt z osobami np. z działów marketingu lub sprzedaży, masz możliwość skorzystania z wyszukiwarki, która pomoże Ci szybko wyszukać te kontakty. Co więcej możesz poprzez opcję „wyszukiwanie zaawansowane” wyszukiwać wg. wielu kryteriów.

Z drugiej strony, pamiętaj, że nie zbudujesz relacji, jeżeli jedyną Twoją aktywnością będzie założenie konta. To tak, jakbyś przyszedł na spotkanie biznesowe, konferencję lub spotkanie networkingowe, usiadł w kącie pokoju, otworzył laptopa i czekał aż inni zaczną do Ciebie podchodzić. Postaraj się rozmawiać z innymi tak samo jak na spotkaniu networkingowym lub przyjęciu. Nie zaczynaj od opowiadania o swoim produkcie, o swojej firmie, o możliwościach rozwoju Twojego biznesu. Posłuchaj innych, rozmawiaj na tematy związane z Twoim biznesem, ale nie bezpośrednio. Są osoby, które wyczuwają w którym momencie mogę zacząć biznesową rozmowę, ale najpierw przygotowują grunt. Jak? Komentarze, polubienia, gratulacje, rekomendacje – na Linkedin mamy wiele możliwości pokazania swojego zaangażowania. Tak jak na co dzień w kontaktach na żywo, tak samo na Linkedin – tylko tutaj jest szybciej, prościej i wygodniej przypominać się wybranym osobom.

Dzisiaj mała, ale ważna wskazówka:
Jak ustawić spersonalizowany link do swojego profilu na LinkedIn?
Czy widnieje w nim Twoje imię i nazwisko? A może jest pełen cyferek i niezrozumiałych znaków? Pamiętaj, że prosty i czytelny link pozwoli Twoim znajomym z sieci biznesowej i Twoim klientom szybciej Cię wyszukać i sprawdzić Twoje aktualizacje, no i wygląda profesjonalnie!

joanna_ceplin_linkedin__jc_glowna_strzalka

Adres do Twojego profilu na LinkedIn powinien wyglądać tak:

https://www.linkedin.com/in/imie-nazwisko

Jak zmienić adres do swojego konta?

Wystarczy wejść w Edycję swojego profilu i kliknąć w koło zębate, wyświetlające się obok adresu URL. Dzięki temu będziesz mieć możliwość ustawienia niestandardowego adresu URL – jest to dostępne dla profili publicznych na zasadzie „kto pierwszy, ten lepszy”, więc nie czekaj, tylko ustaw swój link już teraz.

joanna_ceplin_spersonalizowany_link_linkedin_2

 

Masz możliwość ręcznego wpisania swojego spersonalizowanego adresu profilu. Polecam Ci wpisać Twoje imię i nazwisko, bo to po nich najczęściej znajomi i klienci będą Cię szukać.

joanna_ceplin_spersonalizowany_link_linkedin

Kilka ciekawych faktów dot. zmiany adresu URL na LinkedIn:

  • Adres URL można zmienić maksymalnie 5 razy w ciągu 180 dni.
  • Jeśli użytkownik korzysta z adresu URL, a następnie go zmienia, adres ten będzie niedostępny dla pozostałych użytkowników przez kolejne 180 dni.
  • Jeśli wskazany adres URL nie jest dostępny, wybierz inny adres. Nie można przekazać swojego niestandardowego adresu URL innemu użytkownikowi na jego życzenie.

Zainstalowałeś sobie już aplikację LinkedIn na Twoim smartphone lub tablecie? Zrób to i bądź cały czas w kontakcie z klientami!

Jeżeli bierzesz udział w moim szkoleniu “Ty i Twoja marka online”, to mam nadzieję, ze przyjdziesz na nie z zainstalowaną aplikacją!

Jeżeli chcesz skutecznie wykorzystywać media społecznościowe:

Instagram, Facebook i Linkedin

do promowania swoich produktów i usług,

to koniecznie spotkaj się ze mną na szkoleniu

METAMORFOZA – Ty i Twoja marka online.

Ostatnie bilety w cenie 147 zł 

Kliknij i Zarezerwuj swoje miejsce!

 

 

Pin It on Pinterest