Jak pamiętasz, niedawno ogłosiliśmy cykliczną zabawę związaną z recenzją podcastu #znanamarkaonline. Zabawa bardzo się spodobała, a my wyłoniliśmy pierwszych zwycięzców! Pamiętaj, że zabawa się nie kończy, więc nadal masz szansę wygrać!
Jeśli jednak nie wiesz, o jakiej zabawie piszę, to przeczytaj ten post blogowy „Posłuchaj podcastu, zrecenzuj i wygraj”. Znajdziesz w nim wszystkie informacje dotyczące samej idei tej zabawy oraz warunki, jakie trzeba spełnić, aby otrzymać nagrodę.
Zanim przedstawię trzy zwycięskie recenzje, szybciutko przypomnę Ci warunki zabawy:
Oto co trzeba zrobić:
- Napisz recenzję podcastu #znanamarkaonline na Apple Podcast → KLIKNIJ
- Oceń program, wybierając liczbę gwiazdek (5 gwiazdek jest zawsze mile widziane!).
- Zrób zdjęcie lub zrzut ekranu swojej recenzji.
- Udostępnij zdjęcie recenzji w grupie na Facebooku Uwierz w swoją markę online lub na Instagram Stories, oznaczając @joannaceplin_pl @markaonline_pl i dodając hashtag #znanamarkaonline.
Wraz z moją Ekipą wybierzemy 3 najlepsze recenzje, które zostaną nagrodzone bonami o wartości 500 zł, 200 zł i 100 zł.
Czekamy na Wasze recenzje i publikacje. Obserwuj nas, ponieważ niebawem nagrodzimy kolejne osoby!
Zwycięzcy pierwszej edycji zabawy
Wraz z Ekipą wybraliśmy trzy osoby, które urzekły nas swoją opinią podcastu #znanamarkaonline
Pierwszą nagrodę, czyli bon o wartości 500 zł otrzymała Sylwia Szlęzak za poniższą recenzję.
Bon o wartości 200 zł otrzymała Maggdaline za recenzję, którą możesz przeczytać poniżej.
Trzecią nagrodę, czyli bon o wartości 100 zł otrzymała Ewelina Pisarczyk. Przeczytaj, co napisała o podcaście.
Serdecznie gratulujemy zwyciężczyniom!
Czekam na Twoją recenzję podcastu
Nasza zabawa się nie kończy, ona dopiero się rozkręca! Wszystko, co musisz zrobić, to ocenić i zrecenzować cykl #znanamarkaonline w podcastach Apple i udostępnić swoją recenzję w grupie „Uwierz w swoją markę online” lub na Instagram Stories. Dodanie recenzji zajmie Ci 5 minut, a dla twórców, każda recenzja ma ogromną wartość! Jest potwierdzeniem, że to, co robimy ma sens i daje społeczności dużo dobrego.