Stories na Instagramie podbijają serca użytkowników tej platformy społecznościowej. Coraz więcej osób, odpalając aplikację, ogląda przede wszystkim Relacje. Żyjemy w erze wideo, dlatego, jeśli budujesz swoją markę na Instagramie, nie lekceważ Stories i wykorzystaj tę funkcję umiejętnie. Przygotowałam dla Ciebie dwa tutoriale, w których znajdziesz wszystkie najważniejsze możliwości Stories.
Jak dobrze wykorzystać Stories do budowania społeczności
Spójrz na swoje Relacje, jak na ulubiony serial, który ktoś będzie chciał codziennie oglądać. Ten serial nie może być nudny, dotyczyć tylko jednego tematu, jednej kategorii treści. Znajdź wątek główny – na przykład dotyczący Twojej pracy zawodowej, jeśli budujesz markę osobistą – ale postaraj się też od czasu do czasu wpleść wątki poboczne. Zacznij więc obserwować swoje otoczenie i publikuj w Stories obrazy inspirujące, ciekawe, ale i całkiem zwyczajne. Mów o swoich doświadczeniach, o ciekawej książce, o tym, nad czym teraz pracujesz. Stories mają na celu budować Twoją markę na Instagramie, ale nie tylko to jest ich funkcją. Dają Ci również możliwość, aby lepiej poznać Twoich odbiorców, wchodzić z nimi w interakcje, budować z nimi więzi.
Daj się poznać swojej społeczności, a zobaczysz, jak ich liczba zacznie rosnąć!
Ciekawe funkcje Stories na Instagramie
Wykorzystaj ciekawe funkcje dostępne w Stories na Instagramie. Jest ich bardzo dużo, dlatego zapraszam Cię teraz do obejrzenia dwóch materiałów wideo. W pierwszym filmie znajdziesz między innymi takie podpowiedzi:
- jak wygląda menu InstaStories,
- jakie opcje są dostępne w Stories na Instagramie,
- jak używać czcionek, pisaków i udostępniać Relacje.
W drugim materiale wideo skupiamy się przede wszystkim na tym, jak wykorzystać naklejki do urozmaicenia naszych Stories na Instagramie. Dzięki naklejkom możesz sprawić, że Twoje Stories będą się wyróżniać, co pozwoli Ci lepiej zapisać się w świadomości odbiorców. Sprawdzimy wszystkie dostępne naklejki i jakie są ich funkcje. Obejrzyj wideo!
Podobają Ci się tutoriale o skutecznym wykorzystywaniu Stories na Instagramie? Materiały pochodzą z mojego bestsellerowego projektu „PROGRES, nie perfekcja: Treści”!
Brakuje Ci pomysłu na angażujące treści?
Nie wiesz, z jakich aplikacji korzystać, aby stworzyć ciekawe grafiki?
Nie umiesz ułożyć skutecznej ścieżki postów, żeby były spójne?
PRZETESTUJ projekt „PROGRES, nie perfekcja: Treści” za 9,70!
Oznaczaj, wyróżniaj, promuj
Jeśli budujesz markę osobistą na Instagramie, a Twoim celem nadrzędnym jest pozyskiwanie nowych klientów, Relacje, czyli Stories są tym elementem, który może pomóc Twoim odbiorcom w podjęciu decyzji zakupowej. Dzięki Stories masz szansę pokazać, co odróżnia Twoją markę od innych biznesów, które oferują podobne produkty lub usługi.
Nagrywając wideo, dodaj do niego tekst. Większość osób ogląda Stories z wyłączonym dźwiękiem. Publikując Stories, pamiętaj o opcji oznaczania partnerów biznesowych, osób, które lubisz i tych, które powinny zobaczyć Twoją Relację. Jeśli nie wiesz, jak oznaczyć osobę lub profil na Instagramie, poniżej przedstawiam Ci grafikę oraz, jak krok po kroku oznaczyć, wyróżnić i promować konto na Instagramie.
Jak oznaczyć w Stories na Instagramie inny profil:
- Kliknij ikonkę uśmiechniętej buźki, pokazaną na grafice powyżej.
- Wybierz naklejkę „Wzmianka”.
- Wpisz nazwę profilu, który chcesz oznaczyć. Już po wpisaniu kilku pierwszych znaków w podpowiedzi możesz wybrać odpowiedni profil.
Zapraszam Cię do śledzenia mojego profilu na Instagramie @joannaceplin_pl oraz profilu mojej Ekipy @markaonine_pl. Znajdziesz tam mnóstwo i jeszcze więcej ciekawych wskazówek, podpowiedzi i inspiracji. Jeśli chcesz dobrze prowadzić swoje konto to najlepsza droga. Do zobaczenia!