Redystrybucja, czyli twórz treści sprytnie

Jeśli tworzysz treści do mediów społecznościowych i chcesz mieć jeszcze lepsze efekty, większe zaangażowanie i szybciej realizować założone cele, koniecznie przeczytaj ten materiał i obejrzyj wideo. Redystrybucja jest nieodłącznym elementem tworzenia dobrego kontentu i powiem Ci dlaczego.

Częste rozmowy z moimi odbiorcami skłoniły mnie do nagrania tego materiału, który jest dostępny w projekcie „PROGRES, nie perfekcja: Treści”. Podczas tych rozmów bardzo często pojawia się stwierdzenie, że trzeba tworzyć ciągle nowe treści. Więc wpadamy w taki kołowrotek, jak te chomiki, i kręcimy się w kółko. Oczywiście tworzenie systematycznie nowego kontentu jest bardzo ważne, ale równie ważne jest, aby robić to sprytnie.

Pewnie słyszałeś już o mojej Akademii Smart Brand. Uczę w niej między innymi tego, aby działać sprytnie w różnych obszarach, osiągać więcej w krótszym czasie z mniejszymi nakładami finansowymi i z mniejszym zaangażowaniem. Jeśli potrzebujesz takiego wsparcia, zapraszam Cię do odwiedzenia strony Akademia Smart Brand! Znajdziesz tam szczegółowe informacje o tym, w czym Akademia Ci pomoże i co dzięki niej zyskasz.

Zapraszam Cię teraz do obejrzenia wideo, a w kolejnym kroku przeczytaj post, aby utrwalić sobie wiadomości.

Czym jest redystrybucja treści

Redystrybucja treści to działania, które mają na celu wielokrotne wykorzystanie stworzonego wcześniej kontentu. Oczywiście nie chodzi o to, aby jeden post publikować na różnych platformach w tej samej formie i w podobnym czasie. Bardziej chodzi o to, aby zastanowić się, jak ten post wykorzystać w innych formatach, na różnych platformach. Przykładowo: gdy stworzyłeś post blogowy, możesz stworzyć z niego krótkie materiały do mediów społecznościowych i nagrać wideo. To jest prawdziwa redystrybucja.

Możesz się teraz zastanawiać, po co to robić?

Każdy z nas preferuje różne formy przekazu. Jedni lubią czytać, inni słuchać a jeszcze inni oglądać. Jeśli chcesz trafić z przekazem w formie wideo do osoby, która lubi czytać, efekt będzie raczej marny. Mam nadzieję, że tym argumentem przekonałam Cię, że redystrybucja treści jest potrzebna.

Jeśli jesteś ciekawy, jak w mojej Ekipie przebiega ścieżka redystrybucji kontentu, koniecznie obejrzyj wideo.

Redystrybucja treści – pięć powodów

Przedstawię Ci teraz pięć powodów, dla których warto redystrybuować swoje treści:

  1. Zwiększanie zasięgów – dzięki temu, że Twój kontent pojawia się w różnych formatach, w kilku miejscach masz możliwość dotrzeć do szerokiego grona odbiorców.
  2. Optymalizacja – dzięki temu, że Twoje treści pojawiają się wielu miejscach, możesz optymalizować swoje treści pod kątem wyszukiwarki Google.
  3. Więcej punktów styku – często mówię o tym, że im częściej odbiorcy będą stykać się z Twoją marką, tym lepsze relacje, oparte na zaufaniu, będziesz z nimi budować.
  4. Wybór – to, że odbiorcy mogą wybrać format treści, daje im poczucie wolności; nie zmuszają się do czytania, gdy nie lubią i odwrotnie.
  5. Autorytet i wiarygodność – każde systematyczne działanie dodaje Ci wiarygodności, wzbudza zaufanie społeczności.

Redystrybucja treści to temat bardzo obszerny. Nie sposób w jednym materiale przedstawić całości zagadnienia. Wierzę jednak, że stawiając małe kroki, można zajść bardzo daleko. Zastanów się teraz, jakie treści możesz redystrybuować i jakie formaty do tego wykorzystasz. Zaplanuj dobrze swoje działania i koniecznie daj mi znać o postępach.


Poznaj fundamenty budowania biznesu online.
Opracuj strumienie przychodów, niezależnie od tego, na jakim jesteś etapie.
Naucz się wykorzystywać marketing online do budowania zasięgów.
DOŁĄCZ do Akademii Smart Brand.

akademia smart brand


Dodaj komentarz

Pin It on Pinterest