Jak prowadzić grupę na Facebooku

Udzielasz się w grupie na Facebooku i zaczynasz zastanawiać się nad stworzeniem swojej?

Czy warto poświęcać czas na administrowanie grupą? A może jednak tylko strona firmowa na Facebooku pomoże nam dotrzeć do naszych odbiorców?

Jeżeli od dłuższego czasu działasz na Facebooku, na pewno zauważyłeś, że Twoje posty docierają do coraz mniejszej liczby odbiorców. Co gorsza — im więcej mamy fanów, tym mniejszy jest procent osób, którym wyświetlają się nasze posty. Jednocześnie aktywni użytkownicy Facebooka widzą, że grupy zajmują wysoką pozycję w marketingu niektórych marek.

Istnieje wiele sposobów wykorzystywania grup na Facebooku na potrzeby biznesu.

Zacznijmy od tego, że to doskonałe narzędzie wzmocnienia komunikacji i zacieśnienia relacji, które pomaga w rozwoju Twojej firmy.

W grupie prezentujesz się jako lider, ekspert w danym temacie. Dodatkowo możesz przeprowadzać ankiety i prowadzić transmisje na żywo. Grupy stwarzają dla użytkowników poczucie bezpieczeństwa.

 

Prowadzę 3 grupy:

Uwierz w swoją markę online – cel: dyskusje i rozwój w obszarze komunikacji online i biznesu online.

Planer Nowoczesnego Przedsiębiorcy – cel: uczymy się razem planować publikacje w mediach społecznościowych, tak aby przynosiły efekty.

Jeżeli jeszcze nie należysz do którejś z powyższych, zapraszam.

Moja trzecia grupa jest stworzona dla  uczestników mojej Akademii Smart Brand.

Tylko osoby, które dołączyły do Akademii są do niej przyjmowane.

Chcesz stać się jednym z nich – zapisz się na listę osób zainteresowanych. Kolejna edycja rusza w lutym 2018 roku.

 

Jak widzisz – każda z tych grup ma inny cel.

Chcesz poznać podstawowe kroki prowadzenia aktywnej i zaangażowanej grupy?

Zapraszam do obejrzenia poniższego wideo:

 

 

Temat zmian w wyświetlaniu postów na stronach firmowych na Facebooku omawiałam podczas transmisji na żywo z cyklu #znanamarkaonline. Warto obejrzeć ten materiał.

Napisz mi w komentarzu co sądzisz o grupach

i czy widzisz w nich szansę dla Twojego biznesu?

Jestem ciekawa Twojej opinii.

 

Już w sprzedaży mój bestseller

“Uwierz w swoją

markę online”

 

Ta książka to również mnóstwo ćwiczeń, które przygotują Cię do działania i bonus – Klub Marka Online!

Sprawdź TUTAJ lub kliknij w okładkę książki.

 

ZapiszZapisz

ZapiszZapisz

ZapiszZapisz

ZapiszZapisz

1 komentarz do “Jak prowadzić grupę na Facebooku”

  1. Ludzie czują się bezpiecznie w grupach – racja też tak mam. Ale w kontekście swoich działań (blog podróżniczy) zastanawiam się, czy grupa na zastosowanie. Może lepiej udzielać się w istniejących?

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Pin It on Pinterest