Storytelling w online marketingu – rozmowa z Pawłem Tkaczykiem

Jak często zastanawiasz się, w jaki sposób wyróżnić się na tle konkurencji? Chciałbyś przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów ciekawą i wciągającą historią? Wysłuchaj 116 odcinka podcastu z cyklu #znanamarkaonline, w którym rozmawiam z Pawłem Tkaczykiem o storytellingu w biznesie.

Ten podcast jest dla osób, które marzą o zbudowaniu znanej, lokalnej marki online lub chcą podbić cały świat. Jeśli chcesz wykorzystać siłę mediów społecznościowych, słuchaj i oglądaj cykl #znanamarkaonline.

Temat naszego 116. spotkania to: Storytelling w online marketingu

Paweł Tkaczyk, jak sam twierdzi, zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki, pracuje między innymi z Agorą, Grupą Allegro i wieloma mniejszymi firmami. Dzieli się wiedzą, pisząc blog o budowaniu marki. Jest mentorem przedsiębiorców. Napisał trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media. Kocha literki niemal w każdej formie (z wyjątkiem Comic Sans).

Naszą rozmowę zaczęłam oczywiście od pytania o aplikacje, z których Paweł korzysta na co dzień:

Loomly – do zarządzania i integracji mediów społecznościowych,
Spark – platforma do przetwarzania danych,
Things – odpowiednik kalendarza dla systemu IOS,
Basecamp – platforma do realizacji projektów,
Fantastical – aplikacja do organizacji czasu,
Ulysses – narzędzie do pisania,
Final Cut Pro – program do profesjonalnej edycji wideo.

Chcesz poznać inne aplikacje polecane przez moich gości?
Pełną listę możesz pobrać >>TUTAJ<<

Zachęcam Cię do wysłuchania naszej rozmowy!

Podoba Ci się ten podcast? Subskrybuj na wybranej platformie!

Ten podcast możesz zobaczyć również w formie video na moim fanpage’u na Facebooku. To nowy sezon spotkań LIVE pt. #znanamarkaonline odbywający się w środy o godz. 20.00 na fb.com/joannaceplinbiznes/videos

Z tego odcinka dowiesz się również:

Jakie są pułapki procesu zakupowego.
Dlaczego w pandemii kupujemy więcej i kto jest „wygranym” obecnej sytuacji.
Kiedy i w jaki sposób warto opowiadać historię marki.
Jak brzmi jednak z najważniejszych zasad marketingu.
Jak działa społeczno dowód słuszności.
W jaki sposób planować działania w mediach społecznościowych.

Zapraszam Cię do słuchania tej rozmowy!


Twórz przyciągające treści i zmniejsz ilość czasu poświęconego na pisanie.
Dołącz do projektu wyzwania i zapomnij o komunikacyjnym chaosie.
Startujemy już 9 maja!
Kliknij baner i dowiedz się więcej!

wyzwanie progres nie perfekcja tresci


Dodaj komentarz

Pin It on Pinterest