Masz pomysł na biznes, który związany jest z Twoją pasją? Chcesz zacząć na nim zarabiać, ale masz obawy, że nie wyjdzie, nie wiesz, jak postawić pierwsze kroki? Zapraszam Cię do wysłuchania 117. odcinka podcastu z cyklu #znanamarkaonline, w którym rozmawiam z Michaliną Trempała z Zielonego Pogotowia.
Ten podcast jest dla osób, które marzą o zbudowaniu znanej, lokalnej marki online lub chcą podbić cały świat. Jeśli chcesz wykorzystać siłę mediów społecznościowych, słuchaj i oglądaj cykl #znanamarkaonline.
Temat naszego 117. spotkania to: Od budowania społeczności do własnej aplikacji
Michalina Trempała to kobieta, która razem ze swoim tatą podbiła ogrodniczą stronę Internetu. Zielone Pogotowie to nie tylko przykład tego, jak pasję przekuć w dochodowy biznes. To również gotowy model sprzedażowy i marketingowy oparty na budowaniu marki osobistej i tworzeniu zaangażowanej społeczności.
Wiedza i doświadczenie to fundament, ale potrzeba było czegoś więcej, aby zbudować potężny kanał na YouTube, profil na Facebooku i Instagramie śledzony codziennie przez tysiące użytkowników, blog, aplikację i sklep internetowy. Historia Michaliny i jej taty pokazuje, że dla rozwoju nie ma nic lepszego niż sytuacja kryzysowa.
Naszą rozmowę zaczęłam oczywiście od pytania o aplikacje, z których Michalina korzysta na co dzień:
– Zielone Pogotowie – zaplanuj pracę w ogrodzie, korzystając z wiedzy ogrodnika, którego pokochali internauci.
Chcesz wiedzieć, z jakich aplikacji korzystają goście mojego podcastu?
Zapisz się i odbierz PDF!
Zachęcam Cię do wysłuchania naszej rozmowy!
Podoba Ci się ten podcast? Subskrybuj na wybranej platformie!
Ten podcast możesz zobaczyć również w formie video na moim fanpage’u na Facebooku. To nowy sezon spotkań LIVE pt. #znanamarkaonline odbywający się w środy o godz. 20.00 na fb.com/joannaceplinbiznes/videos
Z tego odcinka dowiesz się również:
jaka jest historia zasięgów Zielonego Pogotowia,
czym zajmowała się Michalina z tatą przed startem biznesu w Internecie,
jakie były pierwsze pomysły na content na YouTube,
jakie było podejście taty Michaliny do materiałów w Internecie,
w jaki sposób budowali zaufanie społeczności,
o początkach sklepu i obecnej ofercie,
dla kogo jest aplikacja Zielonego Pogotowia,
kiedy zdecydowali się zatrudniać ludzi.
Zapraszam Cię do słuchania tej rozmowy!