Aplikacja Twittera do transmisji na żywo – Periscope po 4 miesiącach funkcjonowania posiada 10 mln aktywnych kont. Pierwszy milion klientów zdobyli w ciągu pierwszych 10 dni funkcjonowania.
Założyciel Periscope Kayvon Beykpour oświadczył, iż codziennie użytkownicy Periscope oglądają wideo o długości 40 lat. Dziwny przelicznik, ale robi wrażenie. 1 dzień – 40 lat. Odpowiada to 21000000 minut transmisji co 24 godziny.
“To (ten przelicznik) najbardziej odzwierciedla wartość, którą tworzymy dla ludzi i świata. Sukces dla nadawców oznacza coraz więcej czasu oglądania ich programów. Sukces dla publiczności oznacza więcej wysokiej jakości programów, które chce oglądać i w których chce uczestniczyć. Sukces dla nadawców i ich publiczności oznacza sukces dla Periscope “.- mówił Kayvon Beykpour
Co to oznacza dla nas?
Warto zainteresować się nowym sposobem dotarcia do osób z całego świata. Może trochę nas onieśmiela występowanie przed kamerą (a nie jest to konieczne :)), wolimy pisać schowani za ekranami naszych komputerów. Jednak ci którzy się odważą na pewno wyróżnią się z tłumu. Oczywiście możemy być tylko obserwatorem i czerpać z darmowego “Uniwersytetu” z całego świata. Tak niektórzy użytkownicy Periscope mówią o tej aplikacji.
I niech nie zniechęcają was pesymiści. Że tylko na telefonie, że zżera baterię, że w sumie to nieduży wzrost użytkowników. Jak ktoś spróbuje – może się uzależnić. Ja już mam ulubione gwiazdy i widzę ich skalę oddziaływania.
Mit 1: Tylko na telefonie
Prowadząc transmisje możecie udostępniać link w innych kanałach społecznościowych: np. na Twitterze (możecie ustawić automatyczne powiadomienie z poziomu aplikacji), Facebooku, LinkedIn. Link możecie udostępniać również po transmisji ponieważ jest ona dostępna przez 24 godziny. Po kliknięciu wasi fani mogą oglądać transmisję na komputerze, tablecie, telefonie. I nie muszą być zalogowani w aplikacji.
Mit 2: Nie ma jak zgrać / zachować wideo.
Każdą transmisje możecie zapisać w smartfonie (telefonie) lub zgrać z komentarzami uczestników i udostępnić na YouTube. Nie wspominając o tym, iż można łączyć 2 w 1 i tworzyć z nagrań podcasty.
O tym jak Periscope wykorzystywać dla promowania własnej marki i biznesu, opowiadam podczas moich transmisji, na które serdecznie zapraszam.
Jeśli chcecie je oglądać, to załóżcie konto i dodajcie mnie do obserwowanych. Lub po prostu klikajcie w linki, które udostępniam po transmisji na moich kontach społecznościowych, ale UWAGA! wtedy nie macie możliwości komentowania i brania udziału w transmisji.
Szukajcie nick: Joanna Ceplin
O kolejnych tematach i terminach lub ewentualnych zmianach emisji będę informować na profilu: Joanna Ceplin na Facebooku.
Przesyłam Wam milion serc i liczę na serca od Was!
Jeżeli czujesz, że nie osiągasz w mediach społecznościowych zamierzonych efektów, zapraszam Cię na całodniowe szkolenie pt.
PROJEKT METAMORFOZA – TY I TWOJA MARKA ONLINE
Tylko teraz w przedsprzedaży Twoja inwestycja to 127 zł
Podczas szkolenia:
- DOWIESZ SIĘ, od czego zacząć i co zmienić, aby Twoja METAMORFOZA od razu zadziałała.
- Omówimy najważniejsze kroki na platformach: Facebook, LinkedIn, Instagram
- Poznasz zasady BUDOWANIA RELACJI z klientem poprzez media społecznościowe.
- Nauczę Cię, jak PROWADZIĆ PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE, aby przyciągały wymarzonych klientów.
- Poznasz SEKRETY budowania marki osobistej w mediach społecznościowych.
MOJE WSKAZÓWKI ZMOTYWUJĄ CIĘ DO DZIAŁANIA I SYSTEMATYCZNOŚCI.