Zapraszam Cię do wysłuchania 140. odcinka podcastu z cyklu #znanamarkaonline, podczas którego rozmawiam z Kamilem Bolkiem o tym, jak wygląda praca managera influencera, kim jest influencer i jak zdobyć wpływ wśród obserwatorów.
Ten podcast jest dla osób, które marzą o zbudowaniu znanej, lokalnej marki online lub chcą podbić cały świat. Jeśli chcesz wykorzystać siłę mediów społecznościowych, słuchaj i oglądaj cykl #znanamarkaonline.
Nasza Akademia Influencer Managera, stworzona przez ekspertów z Grupy LTTM,
największej w Europie Centralnej i Środkowej agencji influencer marketingowej,
pomoże Ci wystartować w branży z silnej pozycji.
Temat naszego 140. odcinka podcastu:
Kamil Bolek – CMO, członek zarządu grupy LTTM, psycholog. Związany z największą w Europie Środkowo-Wschodniej grupą LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) – siecią partnerską YouTube, agencją influencer i gaming marketingu. Z wykształcenia PR-owiec, marketer i psycholog. Członek zarządu, wykładowca na studiach podyplomowych (w tym studiach MBA), arbiter Komisji Etyki Reklamy, wielokrotnie nagradzany prelegent, szkoleniowiec, autor licznych artykułów eksperckich.
Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest trochę dziwne i czas coś z tym zrobić. Dlatego całe swoje doświadczenie postanowił skrócić do: Dzielę się wiedzą o YouTube, wideo i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą! Specjalizuje się w strategicznym wspieraniu sprzedaży, komunikacji B2B, content marketingu i działaniach PR. Rozwija ekspercki know-how wewnątrz spółki i syntetyzuje wiedzę całej organizacji.
Ważne linki:
– LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/kamilbolek/
– Strona internetowa Grupy LTTM: https://lttm.pl/
Koniecznie wysłuchaj tej rozmowy.
Podoba Ci się ten podcast? Subskrybuj na wybranej platformie!
Z tego odcinka dowiesz się między innymi:
czego Kamil Bolek będzie uczył w Akademii Influencer managera,
kim jest influencer i jak jest czasem definiowany,
jak zdobywać wpływ i zostać digital influencerem,
3 punkty do nazwania kogoś influencerem,
dlaczego budowanie społeczności wymaga czasu,
czym zajmuje się manager influencera,
ile zarabia manager influencera i jak skonstruowane są umowy o ich zarobki,
jak wygląda współpraca twórcy internetowego z managerem influencera.
Nasza Akademia Influencer Managera, stworzona przez ekspertów z Grupy LTTM,
największej w Europie Centralnej i Środkowej agencji influencer marketingowej,
pomoże Ci wystartować w branży z silnej pozycji.