Dlaczego niektóre osoby w piękny marcowy sobotni poranek, zamiast odpoczywać, porządkować dom czy po prostu robić wszystko co nie kojarzy się im z pracą, spędzają cały dzień na sali konferencyjnej?
Gdy w 2016 roku powstała Akademia Smart Brand nie wiedziałam, jak potoczy się życie tego projektu, ale tworzyłam go dla osób, które wiedzą, że aby zrealizować swoje marzenia i cele trzeba się rozwijać i… działać. Zachęcałam do działania hasłem “Progres, nie perfekcja”. Gdy piszę ten post jest niedzielny wieczór i uśmiecham się wspominając naszą pierwszą konferencję na żywo. Budowanie społeczności online jest ważne, ale spotkania na żywo z tą społecznością są jeszcze ważniejsze.
O takim spotkaniu marzyłam od dawna… bez ciśnienia, w luźnej atmosferze, gdzie mogliśmy porozmawiać na tematy biznesowe i nie tylko, po prostu poznać się bliżej. Jestem dumna z wszystkich osób, które przyjechały specjalnie na to wydarzenie i podzieliły się z nami swoimi historiami. Dziękuję!
Jeżeli pierwszy raz słyszysz o Akademii Smart Brand wyjaśnię, że to mój największy projekt oferujący kompleksową wiedzę z zakresu komunikacji i marketingu online.
W skład Akademii wchodzą 4 dedykowane moduły, 5 kursów online, szkolenie stacjonarne i warsztaty. W tym roku, uczestnicy Akademii po raz pierwszy mogli spotkać się na konferencji, której nadałam tytuł “Skuteczna sprzedaż online”. W ciągu dwóch lat do ASB dołączyło ponad 300 osób, prawie wszystkie, to osoby mające własne firmy, budujące własną markę.
Uczestnicy Akademii to osoby z jednej strony bardzo zaangażowane w rozwój swojego biznesu, z drugiej świadome zmian jakie zachodzą w komunikacji z klientami, ale przede wszystkim to osoby, które doceniają to, jak ważna jest obecność w mediach społecznościowych, budowanie społeczności, nawiązywanie relacji z odbiorcami i dbanie o zaufanie do marki.
Jesteś taką osobą? Akademia jest idealnym rozwiązaniem, wypełnij formularz i potwierdź subskrypcję, a skontaktujemy się i poinformujemy Cię jak można do niej dołączyć.
Specjalnie dla Ciebie, wybrałam kilka “kąsków” z naszego wydarzenia, przeczytaj koniecznie do końca ten wpis.
Kogo wyróżniliśmy?
Zanim napiszę lekcje jakimi podzielili się z nami nasi prelegenci, muszę wspomnieć o osobach które wyróżniliśmy. Doceniam osoby, który nie tylko kupują szkolenia lub kursy, ale przede wszystkim wdrażają wskazówki w nich zawarte. Liczy się również to, aby działania były prowadzone systematycznie z uwzględnieniem zmian i nowych trendów, na które trzeba być otwartym. Dlatego postanowiłam z ekipą, że dla naszych najpracowitszych uczestników przygotujemy niespodziankę. Nagrodzone osoby zupełnie się tego nie spodziewały, dlatego emocje które towarzyszyły wręczaniu statuetek i wyróżnień były ogromne, a nie jednej osobie łamał się głos.
Statuetki Ambasadorek Akademii Smart Brand odebrały:
- Aneta Szostak Sulewska “Kapelusz z Kwiatami” – za perfekcyjnie prowadzony fanpage i wykorzystanie transmisji na żywo do budowania relacji z odbiorcami, które cieszą się ogromnym powodzeniem i są bardzo szeroko udostępniane.
- Iwona Przybojewska – za prężne rozwijanie biznesu z wykorzystaniem wiedzy zawartej w Akademii Smart Brand. Iwona dzięki przystąpieniu do ASB w niespełna 2 lata rozwinęła 3 firmy.
- Katarzyna Iwanoska – za tworzenie wartościowego kontentu i pokazywanie “Finansów od kuchni”. Za dbanie o zaangażowanie na fanpage’u oraz za aktywną pomoc uczestnikom grupy VIP Akademii Smart Brand.
- Monika Smulewicz – za zbudowanie solidnej marki osobistej w mediach społecznościowych ze społecznością ponad 36 tys. członków. Za stworzenie 7 kursów online (i to będąc na etacie!), które ukończyło już ponad 2000 osób. Za systematyczność i wdrażanie.
- Małgorzata Figat – za praktyczne wykorzystanie wiedzy z Akademii Smart Brand, aktywne rozwijanie dwóch biznesów jednocześnie. Za stworzenie kursu online “#Simplebudget” do edukowania kobiet, jak również za praktyczne wykorzystanie transmisji online.
Brak mężczyzn wśród wyróżnionej “piątki”, mam nadzieję, że okaże się dla nich motywacją, aby w kolejnym roku pojawić się na podium.
Oprócz statuetek wręczyliśmy również specjalne wyróżnienia za wyjątkowe zaangażowanie i aktywność w Akademii Smart Brand dla:
- Mariusz Zawalich
- Aneta Grabicka
- Katarzyna von Engel
- Marek Foremny
- Agnieszka Nortey
- Edyta Chromińska
- Elżbieta Bodnar
- Grażyna Adamska
A teraz pewnie to, na co czekasz, czyli najważniejsze lekcje od naszych gości:
1. Pierwsza prelekcja była prowadzona przeze mnie i dotyczyła trendów na najbliższe miesiące.
Jeżeli miałabym wybrać jeden punkt, który chciałabym abyś zaczął rozważać do wdrożenia to jest to IGTV. Do tej pory, przez większość osób nie brana pod uwagę opcja, teraz dzięki możliwości umieszczenia na Instagramie na swoim profilu minutowej zajawki warto przypatrzeć się tej aplikacji. Filmy tam umieszczane są dłuższe (obecnie 10 minut), ale IGTV zapowiada, że będzie możliwość publikowania 60 minutowych materiałów. Ważne jest też to, że materiały publikujesz w pionie, to format przyszłości! Jak pokazują badania, coraz więcej osób jest zbyt leniwych, aby obracać smartfona – oglądają większość materiałów w pionie! Daj znać w komentarzu, jak Ty oglądasz wideo na platformach społecznościowych. Podzieliłam się z uczestnikami konferencji wskazówkami jak szybko taki film stworzyć, wyedytować i opublikować. Odwiedź moje IGTV, zapraszam!
2. Kolejną prelegentką była Kasia Iwanoska (uczestniczka Akademii Smart Brand, autorka bloga www.finanseodkuchni.pl), która oczywiście podawała nam przepis na zdrowe zarządzanie budżetem w naszym biznesie.
Tutaj mogę przyznać, że tak jak uczestnicy robiłam notatki, bo chcę aby mój biznes rozwijał się zdrowo i… chcę się czuć bezpiecznie patrząc na tabelki. Najważniejsze: odliczaj x% zysku od zakładanego przychodu i w ten sposób określ poziom kosztów, a raczej wielkość do jakiej masz się ograniczyć! Pamiętaj też o swoim wynagrodzeniu. Warto również obserwować PKB, a poziom powyżej 2,5% to dobry sygnał dla biznesu. Jeżeli zacznie się zbliżać do tej wartości, może oznaczać to zbliżający kryzys, na który musisz mieć opracowany scenariusz!
3. Dzisiaj treści w mediach społecznościowych to nie kilka zdań na temat oferty lub promocji.
Dzisiaj każdy kto chce zainteresować odbiorcę, zdobyć jego zaufanie, a przede wszystkim gdy chcesz, aby odbiorcy zapamiętali Twoją markę w natłoku informacji musisz opowiadać historie. Najważniejszych zasad storytellingu oraz visual storytellingu udzielała nam Monika Górska czyli dr Story. Monika wytłumaczyła nam zasady budowania angażujących historii i pokazała jak ważne są emocje! Czy próbowałeś tworzyć taką historię dla swojego biznesu, która będzie DNA Twojej marki? Wystarczy jedna taka historia, aby klienci zwrócili na Ciebie uwagę, zapamiętali ją i nabrali zaufania, które jest potrzebne do kolejnego kroku czyli zakupu.
4. Kolejny gość to kobieta rakieta!
Pracując na etacie zdołała zbudować społeczność ponad 36 000 osób w grupie Kadry i Płace – Grupa wsparcia specjalistów i menedżerów, stworzyć 7 kursów online, wydać dwie książki. Przyznasz, że to niesamowite wyniki! Pisząc to, jestem dumna, ponieważ Monika Smulewicz jest uczestniczką Akademii Smart Brand i podkreśla często, że wiedza z Akademii bardzo pomogła jej osiągnąć te imponujące efekty.
Monika podzieliła się z nami swoją historią i patentem na sukces: Po prostu rób! Działaj! Masz pomysł – realizuj go! Ale uwaga: pomysł to nie wszystko, tutaj liczy się ile czasu poświęcisz na jego realizację, a ile… na bezsensowne przeglądanie Facebooka i marnowanie czasu na rzeczy, które nie popchną Twoich pomysłów do przodu. Znacie to? Tak jak wspomniałam, Monika każdą chwilę poświęca na rozwój, moje transmisje i kolejne kursy odsłuchuje w samochodzie w drodze do pracy i… działa.
5. Własny produkt abonamentowy (subskrypcyjny)
Podczas ostatniej prelekcji omawiałam korzyści związane z posiadaniem produktu abonamentowego. Być może widziałeś lub jesteś uczestnikiem mojego projektu “Progres, nie perfekcja”, który stworzyłam, aby uzyskać stabilne comiesięczne dochody i budować długą relację z moimi klientami.
Jeżeli prowadząc swoją działalność, biznes lub firmę czujesz czasami zmęczenie i stres związany z ciągłą walką o pozyskanie nowego klienta – czytaj dalej, może to odmieni Twój biznes.
Być może zastanawiasz się co mogłoby pomóc Ci osiągać pewne, stabilne dochody co miesiąc?
Co mogłoby Ci pomóc odzyskać spokój i przestrzeń na realizację Twoich marzeń lub nowych projektów?
Przez ostatnie 3 lata stworzyłam i z sukcesem wprowadziłam na rynek siedem kursów online, książkę, planer (a nawet dwa ;)) szkolenia stacjonarne, warsztaty, produkt premium Akademię Smart Brand oraz projekt subskrypcyjny. Moje kursy i szkolenia ukończyło ponad 13 tys. osób.
W tym czasie otrzymywałam wiele pytań o to, jak stworzyć produkt, który klienci będą kupować, jak ten produkt wypromować oraz jak sprawić, aby klienci powracali.
Po dwóch edycjach projektu subskrypcyjnego “Progres, nie perfekcja”, postanowiłam podzielić się z Tobą moim doświadczeniem, aby Twój biznes rozwijał się tak jak sobie to założyłeś.
Będzie to pełna mapa działań od A do Z, którą może wdrożyć każdy, kto chce osiągać stabilne dochody i skalować swój biznes.
Przez trzy dni uczestnicy otrzymają pakiet materiałów, dzięki którym przejdą bez stresu całą drogę od pomysłu do premiery produktu opartego o model subskrypcyjny.
Jeżeli interesuje Cię stworzenie własnego produktu subskrypcyjnego możesz dołączyć do warsztatów, zostało już tylko kilka miejsc! Napisz do nas, otrzymasz komplet informacji.
PS. Podczas konferencji premierę miał nowy Planer
(pierwsza edycja Planera ukazała się w 2016 roku), obecna edycja zawiera uaktualnienia: schemat transmisji na żywo, nowy rozkład tygodniowy, więcej miejsca na planowanie budżetów reklamowych.