Jak stworzyć wydarzenie na LinkedIn

Linkedin to platforma społecznościowa dla profesjonalistów, która umożliwia tworzenie profilu zawodowego, nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz dzielenie się swoimi doświadczeniami i wiedzą. Jednym z narzędzi, które oferuje LinkedIn, są wydarzenia. W tym artykule pokaże Ci, jak krok po kroku stworzyć wydarzenie na LinkedIn.

Zanim powiem Ci, jak zrobić wydarzenie na LinkedIn, zapraszam Cię do przeczytania artykułu: 5 tipów, jak efektywnie budować markę osobistą na LinkedIn.

Wydarzenia na LinkedIn

Organizacja wydarzeń na LinkedIn to świetny sposób na budowanie marki osobistej, nawiązywanie kontaktów biznesowych, generowanie sprzedaży i pozyskiwanie nowych klientów.

Dlaczego warto je robić? Poznaj kilka zalet:

  1. Zwiększenie widoczności – LinkedIn umożliwia promowanie wydarzeń za pomocą różnych narzędzi, takich jak rekomendacje, powiadomienia czy newslettery (biuletyny). Dzięki temu można dotrzeć do większej liczby osób, co zwiększa szansę na pozyskanie nowych klientów.
  2. Budowanie zaangażowaniawydarzenia na LinkedIn to doskonała okazja do interakcji z użytkownikami i zbudowania pozytywnych relacji.
  3. Generowanie sprzedaży – wydarzenia na LinkedIn pozwalają na promowanie Twoich produktów lub usług, co może przyczynić się do zwiększenia sprzedaży. Uczestnikom wydarzeń na LinkedIn możesz zaproponować np. specjalne rabaty lub promocyjne oferty.
  4. Budowanie pozycji eksperta – organizowanie wydarzeń na LinkedIn daje możliwość dzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniem. Dzięki temu budujesz pozycję eksperta w swojej branży.

Silna marka osobista to najcenniejszy zasób, o jaki warto dbać.
Zwłaszcza dziś – w niepewnych czasach pełnych zmian.

Zapisz się i odbierz bezpłatne nagranie szkolenie i zrób razem ze mną
„Audyt Twojej marki osobistej”!


Wydarzenie na LinkedIn krok po kroku

Chcesz dowiedzieć się, jak stworzyć wydarzenie na LinkedIn krok po kroku? Sprawdź materiał, który dla Ciebie przygotowałam.

1. Logujesz się na LinkedIn, w panelu po lewej stronie wybierasz opcje „Wydarzenia” i klikasz ikonkę plus znajdującą się po prawej stronie.

2. W pierwszej kolejności dodajesz zdjęcie w tle. Jego minimalna szerokość powinna wynosić 480 pikseli. LinkedIn zaleca, aby rozmiar był stosunkiem 16:9.

3. Następnie wybierz, czy wydarzenie jest organizowane online, czy stacjonarne. Kolejnym krokiem jest dodanie nazwy wydarzenia, która nie może przekroczyć 75 znaków, określenie strefy czasowej, daty i godziny rozpoczęcia. Jeśli wydarzenie odbywa się online, możesz dodać link kierujący do strony.

4. Kolejnym krokiem jest stworzenie opisu wydarzenia, który powinien liczyć maksymalnie 5000 znaków. Możesz używać emotikonów i wklejać linki. W tym miejscu możesz również dodać prelegentów, ale uwaga! Te osoby muszą być na liście Twoich kontaktów – inaczej, ta opcja będzie niedostępna.

5. Po utworzeniu wydarzenia i zatwierdzeniu wszystkich informacji przyciskiem „dalej” możesz udostępnić post informujący o zbliżającym się evencie.

6. I gotowe! Właśnie utworzyłeś swoje pierwsze wydarzenie na LinkedIn!

 

Materiał przygotowałam na podstawie bezpłatnego wydarzenia IMOK Future Of Skills – rozmowy o przyszłości pracy i kompetencji.

Więcej na ten temat znajdziesz tutaj: https://imok.edu.pl/ifos


Silna marka osobista to najcenniejszy zasób, o jaki warto dbać.
Zwłaszcza dziś – w niepewnych czasach pełnych zmian.

Zapisz się i odbierz bezpłatne nagranie szkolenie i zrób razem ze mną
„Audyt Twojej marki osobistej”!


Dodaj komentarz

Pin It on Pinterest