Jak stworzyć biuletyn na LinkedIn

Biuletyn to krótki artykuł, który jest wysyłany regularnie do określonej grupy odbiorców, zwykle przez e-mail lub platformy społecznościowe. Od pewnego czasu platforma LinkedIn oferuje możliwość wysyłki takich materiałów.
 
Biuletyn na LinkedIn może składać się z różnych elementów, takich jak artykuły, aktualności, porady, wydarzenia lub rekomendacje, które mają na celu dostarczenie wartościowych informacji i utrzymanie kontaktu z odbiorcami.
 
Biuletyny mogą być wysyłane cyklicznie, na przykład co tydzień lub co miesiąc, i są zazwyczaj dostosowane do potrzeb i zainteresowań grupy docelowej.
 
Zanim dowiesz się, jak stworzyć biuletyn, zapraszam Cię do przeczytania artykułu: Jak stworzyć wydarzenie na LinkedIn.

 

Dlaczego warto pisać biuletyn? Poznaj 3 korzyści:

  • Budowanie marki osobistej – regularne pisanie biuletynów na LinkedInie może pomóc w budowaniu marki i zwiększeniu rozpoznawalności wśród Twoich kontaktów. Dzięki temu, że Twoi obserwujący będą mogli regularnie czytać Twoje myśli i opinie, będą mieli lepszy obraz Twojej ekspertyzy i zainteresowań.
  • Budowanie zaangażowania – pisanie biuletynów na LinkedInie pomaga w budowaniu zaangażowania wśród Twoich kontaktów. Jeśli piszesz na tematy, które są dla Twoich czytelników interesujące i wartościowe, zyskasz ich uwagę i zainteresowanie, co może prowadzić do większej aktywności w postaci komentarzy i udostępniania.
  • Budowanie sieci kontaktów– pisanie biuletynu na LinkedInie może pomóc w budowaniu więzi z Twoimi kontaktami i stworzyć nowe możliwości biznesowe. Dzięki udostępnianiu wartościowych treści i nawiązywaniu dyskusji, możesz przyciągnąć uwagę innych ekspertów w swojej branży i zacząć budować długotrwałe relacje.

Dołącz do Progres, nie perfekcja: Treści.
Bądź na bieżąco z najważniejszymi trendami i informacjami.
Zyskaj spójną komunikację, wiedzę i pomysły na treści.


Biuletyn na LinkedIn krok po kroku


W kontekście platformy LinkedIn, biuletyn jest narzędziem, które pozwala użytkownikom dzielić się wartościowymi treściami z ich siecią kontaktów, zwiększając tym samym swoją ekspertyzę w branży i budując zaangażowanie swoich odbiorców.
 
Chcesz dowiedzieć się, jak stworzyć biuletyn na LinkedInie krok po kroku? Sprawdź tutorial, który dla Ciebie przygotowałam.

 

1. Wejdź na Twoją stronę na LinkedInie. W dolnej części, po lewej stronie znajdziesz zakładkę Biuletyn”. Kliknij znak plus, który znajduje się obok niego.

2. Po naciśnięciu znaku plus, ukaże Ci się panel tworzenia biuletynu. W tym miejscu dodaj nagłówek i prześlij zdjęcie główne, które pozwoli przyciągnąć uwagę czytelników. LinkedIn zaleca aby rozmiar zdjęcia wynosił 1920 x 1080 px. 

3. Po dodaniu grafiki stwórz chwytliwy tytuł biuletynu (nagłówek).

4. Pamiętaj o urozmaiceniu Twojego biuletynu – dodaj grafiki, bolduj tekst, używaj podkreśleń.

biuletyn Linkedin5. Opublikuj swój pierwszy biuletyn i udostępnij go. 

biuletyn LinkedIn

I gotowe! Właśnie dowiedziałeś się jak stworzyć biuletyn na LinkedInie!

Inne porady dotyczące budowania marki osobistej w mediach społecznościowych znajdziesz również tutaj: https://imok.edu.pl/newsy/


Dołącz do Progres, nie perfekcja: Treści.
Bądź na bieżąco z najważniejszymi trendami i informacjami.
Zyskaj spójną komunikację, wiedzę i pomysły na treści.


Pin It on Pinterest