Dlaczego warto pisać biuletyn? Poznaj 3 korzyści:
- Budowanie marki osobistej – regularne pisanie biuletynów na LinkedInie może pomóc w budowaniu marki i zwiększeniu rozpoznawalności wśród Twoich kontaktów. Dzięki temu, że Twoi obserwujący będą mogli regularnie czytać Twoje myśli i opinie, będą mieli lepszy obraz Twojej ekspertyzy i zainteresowań.
- Budowanie zaangażowania – pisanie biuletynów na LinkedInie pomaga w budowaniu zaangażowania wśród Twoich kontaktów. Jeśli piszesz na tematy, które są dla Twoich czytelników interesujące i wartościowe, zyskasz ich uwagę i zainteresowanie, co może prowadzić do większej aktywności w postaci komentarzy i udostępniania.
- Budowanie sieci kontaktów– pisanie biuletynu na LinkedInie może pomóc w budowaniu więzi z Twoimi kontaktami i stworzyć nowe możliwości biznesowe. Dzięki udostępnianiu wartościowych treści i nawiązywaniu dyskusji, możesz przyciągnąć uwagę innych ekspertów w swojej branży i zacząć budować długotrwałe relacje.
Dołącz do Progres, nie perfekcja: Treści.
Bądź na bieżąco z najważniejszymi trendami i informacjami.
Zyskaj spójną komunikację, wiedzę i pomysły na treści.
Biuletyn na LinkedIn krok po kroku
1. Wejdź na Twoją stronę na LinkedInie. W dolnej części, po lewej stronie znajdziesz zakładkę „Biuletyn”. Kliknij znak plus, który znajduje się obok niego.
2. Po naciśnięciu znaku plus, ukaże Ci się panel tworzenia biuletynu. W tym miejscu dodaj nagłówek i prześlij zdjęcie główne, które pozwoli przyciągnąć uwagę czytelników. LinkedIn zaleca aby rozmiar zdjęcia wynosił 1920 x 1080 px.
3. Po dodaniu grafiki stwórz chwytliwy tytuł biuletynu (nagłówek).
4. Pamiętaj o urozmaiceniu Twojego biuletynu – dodaj grafiki, bolduj tekst, używaj podkreśleń.
5. Opublikuj swój pierwszy biuletyn i udostępnij go.
I gotowe! Właśnie dowiedziałeś się jak stworzyć biuletyn na LinkedInie!
Inne porady dotyczące budowania marki osobistej w mediach społecznościowych znajdziesz również tutaj: https://imok.edu.pl/newsy/
Dołącz do Progres, nie perfekcja: Treści.
Bądź na bieżąco z najważniejszymi trendami i informacjami.
Zyskaj spójną komunikację, wiedzę i pomysły na treści.