Jak edukować klientów i rozwijać biznes z misją – rozmowa z Moniką Kamińską

Boisz się zrealizować pomysł na biznes, bo wydaje Ci się, że  to droga nie do przejścia? Wysłuchaj 119. odcinka podcastu z cyklu #znanamarkaonline i dowiedz się, jak od uszycia dwóch sukienek, dojść do zarabiania 200 tys. złotych dziennie. Na temat budowania biznesu rozmawiam z Moniką Kamińską.

Ten podcast jest dla osób, które marzą o zbudowaniu znanej, lokalnej marki online lub chcą podbić cały świat. Jeśli chcesz wykorzystać siłę mediów społecznościowych, słuchaj i oglądaj cykl #znanamarkaonline.

Temat naszego 119. spotkania to: Jak edukować klientów i rozwijać biznes z misją

Monika Kamińska, właścicielka marki Monika Kamińska. Sześć lat temu dowiedziała się, czym różni się wełna od poliestru, zakochała się w naturalnych tkaninach i powołała do życia własną markę. Zaczynała od sprzedaży dwóch wełnianych sukienek, które sama pakowała i wysyłała do klientów z pokoju w domu swoich rodziców. W ciągu tych sześciu lat jej firma zamieniła się z małej w średnią. Obecnie ma butik przy ul. Niecałej 7 w Warszawie, w którym oferuje ubrania, buty i akcesoria ready-to-wear oraz usługę szycia miarowego. Jej zdjęcia pojawiły się m.in. w „Vogue Italia”, „British Vogue”, „Vogue Paris”, „GQ”, „L’Officiel” czy „Harper’s Bazaar”, a rekordowy obrót dzienny wyniósł 220 000 zł. Prywatnie uwielbia piosenki Agnieszki Osieckiej, bieganie oraz pizzę neapolitańską (bez ananasa!).

Naszą rozmowę zaczęłam oczywiście od pytania o aplikacje, z których Monika korzysta na co dzień:

Glovo – dostawa jedzenia z restauracji, zakupów z supermarketu, z apteki i z innych sklepów.

Chcesz poznać inne aplikacje polecane przez moich gości?
Pełną listę możesz pobrać >>TUTAJ<<

Zachęcam Cię do wysłuchania naszej rozmowy!

Podoba Ci się ten podcast? Subskrybuj na wybranej platformie!

Ten podcast możesz zobaczyć również w formie video na moim fanpage’u na Facebooku. To nowy sezon spotkań LIVE pt. #znanamarkaonline odbywający się w środy o godz. 20.00 na fb.com/joannaceplinbiznes/videos

Z tego odcinka dowiesz się również:

jak wykorzystać Glovo do działań kurierskich
czy w branży odzieżowej należy edukować klientów? Jak to robić
jaka wiedza o materiałach pomogła Monice wejść w branżę odzieżową
o różnych materiałach w naszych ubraniach
jakie trudności miała Monika z delegacją obowiązków
dlaczego warto wprowadzać zapisy na produkty
jak zaplanować liczbowo produkcję ubrań
czy dobrze jest sprzedać wszystko w 15 minut
jak pandemia wpłynęła na biznes Moniki


Poznaj fundamenty budowania biznesu online.
Opracuj strumienie przychodów, niezależnie od tego, na jakim jesteś etapie.
Naucz się wykorzystywać marketing online do budowania zasięgów.
DOŁĄCZ do Akademii Smart Brand.

akademia smart brand


Dodaj komentarz

Pin It on Pinterest