Dzisiaj nie mam pomysłu, jutro to zrobię

Nie mam czasu, nie mam pomysłu, jutro to zrobię … Prowadzenie komunikacji swojej marki w social media nie jest łatwe. Nie ma co się oszukiwać. Dużo osób odkłada działania na później, cierpi na prokrastynację.  Postanowiłam stworzyć narzędzie, które ma pomóc w takich sytuacjach. Jakie mam obserwacje?

Planer Joanna Ceplin
Czytasz pamiętnik Marty? 30 dni z Planerem – razem łatwiej!

 

Od wielu lat prowadzę szkolenia, indywidualnie konsultuję, rozmawiam z moimi klientami i odpowiadam na dziesiątki e-maili z pytaniami. Przez ten czas pomogłam rozwiązać wiele problemów – zarówno błahych, jak i trudnych.  Wiele z tych osób radzi sobie teraz świetnie i naprawdę jestem z nich dumna.

Przez ten cały czas mojej współpracy z nimi zauważyłam, że niemal wszystkich, prędzej czy później, dotyka to samo – BRAK SYSTEMATYCZNOŚCI. Niezależnie od tego, ile ktoś ma zapału i entuzjazmu na początku swojej drogi w social media, jak bardzo kreatywny jest – w jego życiu dzieje się tak, że “odpuszcza”. Najpierw raz – zazwyczaj z jakiegoś ważnego powodu, później wymówki są już częstsze i nie tak istotne.

Znasz to? Zazwyczaj myślimy: “Przecież nic się nie stanie, jeśli nie będę publikował tak często”, “Dziś nie mam pomysłu, co napisać na moim blogu, zrobię to, kiedy coś wymyślę”, “Mam silną pozycję na rynku, już nie muszę nic robić, bo to się nie zmieni”.

Takich wymówek jest mnóstwo. Pisałam o tym tutaj >>>

Wykorzystujesz najpopularniejszą wymówkę?

i tutaj >>>

Facebook marnowanie czasu, 6 głównych wymówek

Długo zastanawiałam się, w jaki sposób mogłabym pomóc moim kursantom z radzeniem sobie z brakiem systematyczności. Korzystam z wielu aplikacji, ale uwielbiam zapisywać w notesach, kalendarzach i planerach swoje pomysły i plany. Kiedyś, w czasie jednego ze szkoleń, podeszła do mnie kursantka i pokazała mi swój gruby notes. Wyglądał imponująco, ale tak naprawdę ona sama czuła, że panuje w nim chaos. Oczywiście samo zapisywanie niewiele daje, ale jeżeli kupujesz Planer dedykowany jednemu obszarowi, to na pewno masz wyrzuty sumienia, gdy kolejny raz – powiedzmy szczerze – zawalasz sprawę.  Tego dnia postanowiłam stworzyć PLANER. Czyli WYRZUT SUMIENIA!

Pomysł

Doskonale zdawałam sobie sprawę, że mój PLANER nie może być zwykłym notesem, w którym po prostu będzie zapisywało się rzeczy do wykonania w danym dniu, tygodniu, etc. Taką funkcję pełnią zwykłe kalendarze, które można kupić w pierwszym lepszym sklepie papierniczym. Wiem, jak ważne jest określenie konkretnych celów do zrealizowania i doprecyzowanie ich, stąd w PLANERZE znajdziesz miejsce na ich spisanie. Planer pomaga poruszać się w trzech fundamentalnych obszarach działań w mediach społecznościowych, jakimi są:

  • Znajomość klienta
  • Tworzenie angażujących treści
  • Systematyczność działań.

Ktoś mógłby powiedzieć, że przecież to wszystko jest w moich kursach, np. tutaj >>>

Kurs online: jak tworzyć angażujące treści i przyciągać klientów

Tak, ale pomyślałam sobie, że uczestnik mojego kursu wykorzystując mój PLANER – spójny z tym, czego nauczył się w czasie kursu, będzie o wiele bardziej skuteczny w  swoich działaniach, będzie mógł każdego dnia wykorzystywać zdobytą wiedzę, która przybliży go do osiągnięcia celu (oczywiście – zapisanego w PLANERZE).

Z taką myślą postanowiłam do PLANERA stworzyć specjalny kurs online, w którym omawiam najważniejsze obszary, związane z planowaniem działań w mediach społecznościowych. Osobom, które były już na moich kursach pozwoli on usystematyzować i pogłębić zdobytą wcześniej wiedzę, natomiast osobom, którzy nie zetknęły się jeszcze z przekazywanymi przeze mnie treściami – poznać je w skondensowanej formie.

Co znajdziesz w PLANERZE?

Zacznijmy od początku – zanim weźmiesz się za planowanie, trzeba odrobić pracę domową – określisz cele na najbliższe 90 dni, sprecyzujesz swojego idealnego klienta, zajmiesz się swoim wizerunkiem oraz kodeksem dobrych praktyk, określisz hasztagi i narzędzia dla Twojej marki. Całkiem sporo tego, ale jest to konieczne, by określić kierunek, w którym będziecie się poruszać w najbliższym czasie w swoich działaniach w mediach społecznościowych.

PLANER składa się z dwóch zeszytów i pozwala na zaplanowanie działań na sześć miesięcy (każdy zeszyt umożliwia planowanie przez 90 dni).

W moim PLANERZE możesz planować treści w cyklu dziennym, tygodniowym oraz miesięcznym. Planujesz tak, jak Ci wygodnie!

Dostęp do kursu

PLANER nie byłby PLANEREM, gdyby nie kurs online. “Zaplanuj swój biznes w mediach społecznościowych” to nie tylko instrukcja, jak w praktyczny sposób korzystać z planera, ale także zbiór rad, jak dobrze zorganizować swoje działania, aby były skuteczne.

Kurs składa się z czterech modułów: pierwszy – poświęcony planowaniu, drugi – o tym, jak korzystać z planera, trzeci – o schemacie tworzenia treści, czwarty – o metodach osiągania skutecznych działań. Do kursu dołączony został również “Narzędziownik”, dzięki któremu łatwiej będzie Ci przygotować treści.

Sprawdzam!

Jeśli nie jesteś do końca przekonany, czy PLANER jest dla Ciebie, odwiedź mój profil na Facebooku. Tam, w zakładce Notatki , Marta ze swojepodroze.pl opisała swoje działania z PLANEREM. Krok po kroku, dzień za dniem przez 30 dni spisywała efekty systematycznej pracy w mediach społecznościowych. Dzieli się tam swoimi doświadczeniami, pomysłami, problemami i sukcesami. Przeczytaj, zainspiruj się i zacznij działać!

zrzut-ekranu-2016-12-05-14-00-23



Sprawdź najbliższe terminy szkoleń markaonline

Dodaj komentarz

Pin It on Pinterest