24 pomysły na angażujące posty do social mediów

Można śmiało powiedzieć, że dziś mamy nieograniczone możliwości promowania i rozwoju marki osobistej i firmy. Na dodatek nie wymagają one dużych nakładów finansowych, jeśli tylko zdecydujemy się na zdobywanie odbiorców w mediach społecznościowych, czyli tam, gdzie obecnie są wszyscy. To brzmi pięknie, ale kryją się za tym również pewne przeszkody, na przykład w tworzeniu angażujących postów do mediów społecznościowych.

Z Facebooka w Polsce korzysta ponad 23 miliony osób, a na świecie to grupa prawie trzech miliardów użytkowników. Jeśli chodzi o Instagram, to w Polsce korzysta z niego blisko 10 milionów, a na świecie liczba ta przekroczyła miliard użytkowników. Statystyczny Polak przeznacza 1 godzinę i 17 minut dziennie na przeglądanie mediów społecznościowych, czyli sprawdzanie wiadomości, konwersowanie ze znajomymi, oglądanie filmików itp. Są to ogromne liczny, które możesz wykorzystać w swojej komunikacji.

Pisz angażujące posty do social mediów

Nie wahaj się więc ani chwili i – jeśli Twoja firma lub marka osobista nie jest obecna w mediach społecznościowych – koniecznie wykorzystaj swoją szansę, aby zdobyć nowych odbiorców, zbudować społeczność i rozwijać biznes. Skorzystaj z mojego bezpłatnego e-booka „24 pomysły na angażujące posty do social mediów”.


24 pomysły na angażujące posty do social mediów


Oczywiście musimy sobie powiedzieć jasno, że nie da się zbudować zaangażowanej społeczności na Facebooku czy Instagramie w jeden wieczór. To długotrwały proces wymagający systematyczności i konsekwencji w działaniu. Warto się temu oddać i zacząć robić to dobrze. Dzięki temu dotrzesz do swoich idealnych odbiorców i zbudujesz z nimi trwałe relacje, które zaowocują w przyszłości.

Grono stałych odbiorców to skuteczny sposób na docieranie do nowych. Powszechnie wiadomo, że rekomendacja znajomych jest najsilniejszym bodźcem skłaniającym nas do zakupów. Dlatego poświęć nieco czasu i zadbaj o swoich odbiorców.

Podstawowe zasady budowania zaangażowania wśród odbiorców to:

  • tworzenie angażujących postów,
  • systematyczność i konsekwencja w działaniu,
  • wchodzenie w interakcje z odbiorcami np. poprzez rozmowę, odpowiadanie na komentarze,
  • tworzenie kontentu, który jest urozmaicony i zgodny z oczekiwaniami odbiorców.

Więcej na temat tworzenia angażujących postów do mediów społecznościowych przeczytasz w poście Pisz dobre teksty do mediów społecznościowych.

Tworzenie tekstów do mediów społecznościowych wcale nie jest trudne. Wystarczy znać kilka podstawowych zasad, które ułatwią ułożenie treści w spójną całość. Jeśli dołożysz do tego systematyczną, dobrze ułożoną i zaplanowaną pracę – sukces masz gwarantowany. Efektem Twoich działań będzie większa liczba obserwatorów, którzy zmienią się w lojalnych klientów i wzrost sprzedaży, a o to przecież chodzi w biznesie.

Życzę Ci powodzenia i trzymam kciuki za Twój progres!


24 pomysły na angażujące posty do social mediów


Dodaj komentarz

Pin It on Pinterest