„Joanna, co to jest Akademia Smart Brand”? To pytanie bardzo często pojawia się w moich skrzynkach e-mailowych oraz w wiadomościach w mediach społecznościowych. Pomyślałam więc, że opowiem Ci więcej na temat Akademii i pokażę, jak wiedza, którą się w niej dzielę, pomogła wielu biznesom wznieść się na wyższy poziom.
Dużo myślę o tym, co od kilku lat udostępniam Ci w mediach społecznościowych, na moim blogu, kanale YouTube, Instagramie, Facebooku, czy LinkedIn. Zarówno ja, jak i cała moja Ekipa wkładamy dużo serca w tworzenie materiałów PDF, nagrywanie filmów, pisanie wartościowych artykułów. Wierzę, że nasze działania pomagają Ci w usystematyzowaniu wiadomości i kroków oraz pokazują, jak poruszać się w świecie online.
Dołączając do Akademii Smart Brand, czyli mojego kompleksowego projektu, możesz wznieść swoją firmę na wyższy poziom.
Koniecznie obejrzyj materiał video i przeczytaj poniższy artykuł.
Akademia Smart Brand to wyjątkowy projekt
Dołączając do Akademii Smart Brand, decydujesz się na PODRÓŻ, która składa się z wielu stacji. Jest to podróż, dzięki której dojedziesz do miejsca docelowego bez przygód. Jeżeli prowadzisz biznes, chcesz rozwijać markę Twojej organizacji lub markę osobistą, to Akademia Smart Brand dowiezie Cię do Twojego wymarzonego celu. Razem z moją Ekipą dokładamy wszelkich starań, aby Akademia się rozwijała i aby każda nowa rzecz, która pojawia się w moje ofercie była dla Ciebie dostępna.
Akademia Smart Brand wspiera Twoje działania
Pokażę Ci 5 obszarów, które są ciągle wykorzystywane przez uczestników Akademii Smart Brand.
Odkąd działam na bazie Akademii i moja Ekipa stosuje w praktyce zawarte tam informacje, mój biznes bardzo pięknie się rozwija. Dowodem jest rozrastający się zespół współpracowników, nowe projekty i inwestycje, które już realizujemy. Uczestnicy mojej Akademii, na bieżąco informują nas, w jakich obszarach lepiej teraz funkcjonuje ich biznes i gdzie widzą efekty.
Oczywiście nie mogę Ci zagwarantować DOKŁADNIE tych samych efektów, jakie osiągnęli moi klienci. Oni bardzo ciężko pracowali i skrupulatnie wdrażali wskazówki oraz systemy, które poznali na moich szkoleniach. Nie znam Cię, nie znam Twojego biznesu, nie wiem, czy wprowadzisz w życie to, czego dowiesz się ode mnie, ale gwarantuję Ci, że w Akademii Smart Brand otrzymasz dokładnie te same informacje, które otrzymali uczestnicy przed Tobą i odpowiednio je wykorzystali.
Obejrzyj rekomendacje uczestniczek i aktualnych AMBASADOREK mojej Akademii Smart Brand.
Akademia Smart Brand – 5 korzyści
1. SKUPIENIE NA CELU i na tym, aby biznes był dochodowy
Prowadząc biznes, musisz wiedzieć, który produkt jest dla Ciebie bardziej dochodowy. W Akademii Smart Brand kluczowa jest analiza, dzięki której sprawdzisz, czy całą energię skupiasz na dobrych celach, czy idziesz w dobrym kierunku, z jakich produktów powinieneś zrezygnować, a które promować bardziej. Jaka jest realna wartość tego, co robisz? Czy niektóre działania, nie pochłaniają za dużo Twojej energii?
Jeżeli nie masz jeszcze żadnych produktów i dopiero startujesz ze swoim biznesem, to jest świetny moment, aby przeanalizować, jak planować sprzedaż. Czy powinieneś rozbudować swoją ofertę, czy wręcz ją ograniczyć? To wszystko jest bardzo ważne, bo to FUNDAMENTY, które mają być solidną podstawą do kolejnych działań. Często popełniamy błędy, prowadząc szereg rozbuchanych działań, a fundamenty kiwają się i nasz biznes nie jest stabilny.
Kiedyś nie analizowałam, na co poświęcam czas i jaki efekt to przynosi. Zgadzałam się na współpracę i projekty, które mnie rozpraszały. Cierpiały na tym moje plany, a ja potem miałam żal zarówno do siebie, jak i do innych osób, chociaż decyzję podejmowałam sama. To, o czym mówię to ważna umiejętność odmawiania, rezygnowania, nawet gdy w pierwszym momencie czujemy żal, wydaje się nam, że to dla nas szansa, okazja, to w dłuższej perspektywie zauważysz, że warto było postawić na swoje priorytety.
2. WYELIMINOWANIE konkurencji
Przyznam szczerze, że w dzisiejszych czasach jest to trudniejsze. Zaglądamy do mediów społecznościowych, a tam firmy, osoby, projekty i wydaje nam się, że wszyscy są lepsi od nas. Zdarza Ci się pomyśleć: „Mnóstwo ludzi już robi to, co ja chcę robić. Dlaczego ktoś miałby posłuchać mnie i kupić mój produkt?” Często nas to dołuje, a nawet powstrzymuje przed tym, żeby podjąć to ryzyko. W Akademii Smart Brand dowiesz się, jak układać ścieżkę komunikacyjną, jak wyróżnić swoją markę, dzięki której zyskasz także pewność siebie. Dzięki niej będziesz bardziej skłonny realizować odważne strategie.
Może trudno Ci w to uwierzyć, ale ja miałam takie myśli i to one stopowały moje decyzje. Wydawało mi się, że skoro znam osoby, które zajmują się tematami mediów społecznościowych, to kto posłucha mnie? Myślałam sobie, że nie mam szans. Jak się okazało, można wyprzedzić konkurencję, która działała długo przed Tobą. Postawiłam na rozwój i dbałam o to, aby moje działania były innowacyjne. To spowodowało, że mój biznes się nie zatrzymał, on ciągle się rozwija.
Udział w Akademii Smart Brand daje więcej PEWNOŚCI SIEBIE, a pewność siebie eliminuje strach przed konkurencją i pozwala na odważniejsze strategie. Do tego nauczysz się wyróżniać swoją markę i odpowiednio ją pozycjonować.
3. BEZSTRESOWA sprzedaż w mediach społecznościowych, bez wywierania nacisków
W Akademii Smart Brand znajdziesz dokładnie to, co składa się na skuteczną sprzedaż. W moim biznesie kładę duży nacisk to SPRZEDAŻ. Nie możemy robić działań w mediach społecznościowych tylko po to, żeby być. Robimy je po to, aby przekładało się na nasz wizerunek, a nasi odbiorcy chcieli korzystać z naszych produktów lub usług. Wszystkie działania w mediach społecznościowych powinny być dobrze zaplanowane. Wielu uczestników wspiera się na strategiach działań omawianych bardzo szczegółowo w Akademii Smart Brand.
Dołączając do Akademii Smart Brand, nauczysz się łączyć wszystkie elementy i zbudujesz stabilny system przychodów. Dzięki temu klienci będą naturalnie zainteresowani Twoim produktami.
Co najważniejsze – będziesz potrafił dotrzeć do WYMARZONYCH klientów, czyli takich, z którymi chcesz i uwielbiasz mieć kontakt.
4. BOGATA lista mailingowa i skuteczny newsletter
Większość osób myśli sobie: po co mi newsletter? One są nudne i nikt ich nie czyta. Jeżeli Twój newsletter jest odpowiednio skonstruowany, to trafiasz do swoich odbiorców. Kiedyś nie miałam pojęcia, jak ważne jest budowanie swojej bazy mailingowej. Są dwa główne powody, aby budować listę: po pierwsze, aby nie uzależniać się w 100% od platform społecznościowych, które zmieniają często algorytmy i po drugie to jedna z najtańszych metod dotarcia do osób zainteresowanych naszymi produktami lub usługami.
Gdy dołączysz do Akademii Smart Brand, otrzymasz kompleksowy program w postaci szkolenia Turbo Lista mailingowa. Poznasz najważniejsze zasady skutecznych formularzy i newsletterów.
Owszem pisanie newsletterów nie jest łatwe, ale w Akademii kładę tak duży nacisk na poznanie klienta, że nauczysz się pisać z osobistym spojrzeniem na problemy Twoich odbiorców. E-mail marketing może stać się dla Ciebie nr 1, sposobem na nawiązanie kontaktu i zbudowanie lojalnej społeczności.
5. INSPIRACJA i MOTYWACJA, gdy czasami opadają skrzydła
To naturalne, że gdy prowadzisz biznes, trafisz na moment zwątpienia, zmęczenie i brak efektów. Bardzo ważne jest to, że do Akademii Smart Brand możesz dołączyć, wykupując dostęp jednorazowo lub w płatnościach cyklicznych. Niezależnie od formy płatności otrzymujesz dostęp od razu do wszystkich 4. modułów oraz szkoleń bonusowych. Ponadto otrzymasz dostęp do specjalnego Grupy VIP na Facebooku, w której spotkasz inne osoby, które zdecydowały się pójść ze mną ścieżką do sukcesu.
Poznaj fundamenty budowania biznesu online.
Opracuj strumienie przychodów, niezależnie od tego, na jakim jesteś etapie.
Naucz się wykorzystywać marketing online do budowania zasięgów.
DOŁĄCZ do Akademii Smart Brand.
Dlaczego to takie ważne? Bo czasami czujemy się wypaleni, zmęczeni i wtedy bardzo ważne jest, aby usłyszeć nowe rozwiązania, inspiracje, które skierują nasz wzrok w inną stronę. W grupie nie brakuje także wzajemnej motywacji, która napędza do działania. W ciągłym procesie jest ona bardzo ważna! To nie mają być działania z doskoku, to ma być proces, który jest podróżą od stacji do stacji.
Akademia Smart Brand to unikalny projekt i gwarantuję Ci, że jeżeli wdrożysz wskazówki, którymi się z Tobą dzielę, zmieni się Twoje myślenie i nastawienie, a Twój biznes zacznie się rozwijać.
Te 5 punktów pomogło mi zbudować biznes, który uwielbiam, i który cały czas rozwijam, wprowadzając nowe elementy, plany i strategie. Jeżeli Ty też chcesz rozwinąć swój biznes, DOŁĄCZ do Akademii Smart Brand!
Akademia Smart Brand – wygraj w swojej niszy
Rezultaty dotychczasowych uczestników są wspaniałe. Obejrzyj poniższe filmy i przeczytaj opinie, w których opowiadają o swoich doświadczeniach w Akademii.
- Iwona Przybojewska – kreator nowoczesnych wesel, właścicielka agencji eventowej „Event by Ev”.
„Swoją firmę zaczęłam prowadzić 7 lat temu. Na początku moje profile społecznościowe były prowadzone bardzo spontanicznie i przypadkowo. Dzięki Akademii wiem, że powinnam mieć strategię marketingową. Dziś mam ją przygotowaną na 12 miesięcy do przodu. Widzę ogromny postęp, jaki „Event by Ev” zrobiło w mediach społecznościowych. Nauczyłam się, jak mogę wykorzystywać je do sprzedaży swoich usług”.
- Maria Ernst – prowadzi Domowe Metamorfozy i pomaga w odgruzowywaniu przestrzeni.
„Wiem, że aby rozwijać swój biznes trzeba czasem wyjść ze swojej strefy komfortu. Zanim przystąpiłam do ASB, nie przepadałam za Facebookiem. Będąc uczestnikiem ASB, okazało się, że poruszanie się po FB nie jest trudne i daje efekty! Teraz moi odbiorcy są bardzo zaangażowani, co przekłada się również na sprzedaż moich usług”.
- Anna Lubowicka – pracuje w ING Centrum Kredytów Korporacyjnych. Prowadzi „mini warsztaty rozwojowe”, pomaga ludziom w zmianach oraz wytyczaniu i realizacji celów.
„Rozpoczynając przygodę z Akademią, zastanawiałam się, czy to miejsce jest dla mnie i czy pieniądze, które zainwestuję, nie będą wyrzucone w błoto. Dzięki Akademii nauczyłam się tworzyć i planować swoje treści z wyprzedzeniem. Podoba mi się to, że mam dostęp do niej o każdej porze. Motywuję mnie także wsparcie w naszej zamkniętej grupie na Facebooku”.
- Magdalena Baranowska – w ramach projektu Współczesny Rodzic pomaga rodzicom w codziennych kontaktach z dziećmi.
„Dzięki Akademii nauczyłam się skutecznie tworzyć reklamy na Facebooku, dzięki szkoleniu online oraz stacjonarnym warsztatom. Dzięki dożywotniemu dostępowi do wszystkich kursów mogę w każdym momencie do nich zajrzeć i wprowadzać kolejne wskazówki”.
- Aneta Grabicka – właścicielka stacjonarnego sklepu z bielizną w Wągrowcu.
„Prowadząc sklep stacjonarny, wiedziałam, że aby on istniał, muszę zaistnieć w social mediach. Dołączyłam do Akademii i nie żałuję swojej decyzji. Joanna daje bardzo dużo uporządkowanej wiedzy. Kiedy zmieniłam sposób pisania postów na Facebooku, zobaczyłam efekty w liczbie obserwujących mój fanpage. Co ważne – to wszystko przełożyło się także na liczbę klientów w moim salonie”.