Sytuacje kryzysowe, reakcja marki osobistej- rozmowa z Barbarą Krysztofczyk

Zapraszam Cię do wysłuchania 131. odcinka podcastu z cyklu #znanamarkaonline, podczas którego rozmawiam z Barbarą Krysztofczyk o tym, jak radzić sobie z hejtem, niewybrednymi komentarzami kierowanymi w naszą stronę i jak złapać dystans.

Ten podcast jest dla osób, które marzą o zbudowaniu znanej, lokalnej marki online lub chcą podbić cały świat. Jeśli chcesz wykorzystać siłę mediów społecznościowych, słuchaj i oglądaj cykl #znanamarkaonline.

Temat naszego 131. odcinka podcastu: Sytuacje kryzysowe, reakcja marki osobistej

Barbara Krysztofczyk – ekspertka ds. wizerunku i trenerka. Jej firma Krystal Point, prowadzi konsultacje i szkolenia z wystąpień publicznych, budowania marki osobistej, kryzysowe i medialne. Jednocześnie od 2021 koordynuje działania PR dla Anny Lewandowskiej.

W 2020 była szefową PR sztabu wyborczego Szymona Hołowni w kampanii prezydenckiej oraz jego trenerką medialną (przygotowywała go m.in. do debat prezydenckich). Wcześniej pracowała też z innymi politykami m.in. z Donaldem Tuskiem i Bronisławem Komorowskim.

Przez 13 lat zarządzała własną agencją specjalizującą się w PR i social mediach. Koordynowała ponad 150 polskich i międzynarodowych projektów PR (m.in. Nestlé, Coca-Cola, Budimex, Ministerstwo Finansów, ABW, Żandarmeria Wojskowa, Ambasada Turcji).

Jest członkinią Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, współautorką „Leksykonu public relations”. Wykłada na London School of PR. W 2021 roku magazyn Forbes Woman umieścił ją na liście Top25 Mistrzyń LinkedIn, a w roku 2022 – w efekcie głosowania społeczności – zajęła pierwsze miejsce w konkursie LinkedIn Top Influencer.

Zachęcam Cię do wysłuchania naszej rozmowy!

Podoba Ci się ten podcast? Subskrybuj na wybranej platformie!

Z tego odcinka dowiesz się również:

z jakimi znanymi osobistościami współpracowała Barbara,
w których mediach najwięcej komunikuje się moja gościni,
jak radzić sobie z hejtem i jak na niego reagować,
czy na LinkedIn jest hejt,
jak odpowiadać i czy w ogóle na niemerytoryczne komentarze ad personam,
jak złapać dystans do hejterskich komentarzy.


Poznaj fundamenty budowania biznesu online.
Opracuj strumienie przychodów, niezależnie od tego, na jakim jesteś etapie.
Naucz się wykorzystywać marketing online do budowania zasięgów.
DOŁĄCZ do Akademii Smart Brand.

akademia smart brand


Dodaj komentarz

Pin It on Pinterest