Nowości na Instagranie najlepsze dla biznesu

Instagram to platforma społecznościowa, która nieustannie się rozwija. Mówią o tym liczby, które cały czas wskazują na potencjał tej platformy. Szczególnie dla biznesów. Dlatego właśnie postanowiłam opowiedzieć Ci o kilku nowościach na Instagramie najlepszych dla biznesu.

Zobacz poniższe statystyki i odpowiedz sobie na pytanie czy na Instagramie są Twoi klienci.

W związku z ciągłym rozwojem platformy coraz częściej pojawiają się nowości na Instagramie najlepsze dla biznesu oraz bardzo przydatne i ciekawe funkcje.

Zapraszam Cię na krótki przegląd tego, co ciekawego ostatnio się pojawiło i co warto wypróbować.

Nowości na Instagramie najlepsze dla biznesu

1. Link w Stories dla wszystkich użytkowników

Kilka tygodni temu pojawiła się informacja o zmianie linku w Stories z funkcji “swipe up” na klikalną punktowo naklejkę. Chwilę później pojawiła się informacja, że link będzie dostępny dla wszystkich. Została usunięta blokada dla kont poniżej 10 000. Jest to ogromna zmiana dla biznesu. Możesz przekierowywać ze Stories na swoje strony i do swoich produktów. Pamiętaj jednak, żeby nie nadużywać tej funkcji, ponieważ możesz zmęczyć swoich odbiorców.


Chcesz zbudować silną markę eksperta na Instagramie i rozwijać swój biznes?
Chcesz przyciągać zaangażowanych i lojalnych klientów?
Chcesz zwiększać sprzedaż w każdym miesiącu?
Dołącz w URODZINOWEJ PROMOCJI do kursu online
„Instagram Smart Brand Masterclass 2022”


2. Współdzielenie posta z innym profilem

Chyba nikt nie myślał, że ta opcja będzie wprowadzona na polskim Instagramie. Czy wiesz, że możesz publikować jeden post na dwóch kanałach jednocześnie i współdzielić wszystkie interakcje np. lajki, komentarze? Jak wykorzystać tę opcję? Jeśli planujesz współpracę poproś o ustawienie Twojego konta, jako współtwórcę posta sponsorowanego.

3. Planowanie transmisji na żywo

Prowadzisz spotkania na żywo? Zapraszasz gości, a może masz stałą godzinę swojego cyklu? Teraz możesz planować spotkania na żywo, udostępniać post z datą transmisji i pozwolić odbiorcom włączać powiadomienia o spotkaniu.

4. Reels, czyli Rolki

Nowy format zagościł także na polskim Instagramie. Rolki, czyli krótkie formaty wideo podbijają InstaFeed. Reels może trwać do 60 sekund i ma format jak Stories, którego charakterystycznym elementem jest dynamika wideo.
Dlaczego warto postawić na rolki? Możesz dzięki nim dotrzeć do NOWYCH odbiorców. Nasze rolki są widoczne nie tylko dla obserwatorów, ponieważ mają dodatkowo własną zakładkę w hashtagach.

5. Naklejka “Twoja Kolej”

Kolejna naklejka do angażowania w Stories. Zastanawiasz się jak jej używać? Po wstawieniu Twoi odbiorcy mogą dodawać swoje zdjęcie w odpowiedzi na Twoje zadanie. Wykorzystaj to dla biznesu. Poproś o pokazanie Twojego produktu w użyciu i wykorzystaj kontent stworzony przez Twoich klientów.

 

Daj znać, które nowości zostały już przez Ciebie sprawdzone i które są dla Ciebie najciekawsze.


Chcesz zbudować silną markę eksperta na Instagramie i rozwijać swój biznes?
Chcesz przyciągać zaangażowanych i lojalnych klientów?
Chcesz zwiększać sprzedaż w każdym miesiącu?
Dołącz w URODZINOWEJ PROMOCJI do kursu online
„Instagram Smart Brand Masterclass 2022”


Dodaj komentarz

Pin It on Pinterest