Boisz się zrealizować pomysł na biznes, bo wydaje Ci się, że to droga nie do przejścia? Wysłuchaj 119. odcinka podcastu z cyklu #znanamarkaonline i dowiedz się, jak od uszycia dwóch sukienek, dojść do zarabiania 200 tys. złotych dziennie. Na temat budowania biznesu rozmawiam z Moniką Kamińską.
Ten podcast jest dla osób, które marzą o zbudowaniu znanej, lokalnej marki online lub chcą podbić cały świat. Jeśli chcesz wykorzystać siłę mediów społecznościowych, słuchaj i oglądaj cykl #znanamarkaonline.
Temat naszego 119. spotkania to: Jak edukować klientów i rozwijać biznes z misją
Monika Kamińska, właścicielka marki Monika Kamińska. Sześć lat temu dowiedziała się, czym różni się wełna od poliestru, zakochała się w naturalnych tkaninach i powołała do życia własną markę. Zaczynała od sprzedaży dwóch wełnianych sukienek, które sama pakowała i wysyłała do klientów z pokoju w domu swoich rodziców. W ciągu tych sześciu lat jej firma zamieniła się z małej w średnią. Obecnie ma butik przy ul. Niecałej 7 w Warszawie, w którym oferuje ubrania, buty i akcesoria ready-to-wear oraz usługę szycia miarowego. Jej zdjęcia pojawiły się m.in. w „Vogue Italia”, „British Vogue”, „Vogue Paris”, „GQ”, „L’Officiel” czy „Harper’s Bazaar”, a rekordowy obrót dzienny wyniósł 220 000 zł. Prywatnie uwielbia piosenki Agnieszki Osieckiej, bieganie oraz pizzę neapolitańską (bez ananasa!).
Naszą rozmowę zaczęłam oczywiście od pytania o aplikacje, z których Monika korzysta na co dzień:
– Glovo – dostawa jedzenia z restauracji, zakupów z supermarketu, z apteki i z innych sklepów.
Chcesz poznać inne aplikacje polecane przez moich gości?
Pełną listę możesz pobrać >>TUTAJ<<
Zachęcam Cię do wysłuchania naszej rozmowy!
Podoba Ci się ten podcast? Subskrybuj na wybranej platformie!
Ten podcast możesz zobaczyć również w formie video na moim fanpage’u na Facebooku. To nowy sezon spotkań LIVE pt. #znanamarkaonline odbywający się w środy o godz. 20.00 na fb.com/joannaceplinbiznes/videos
Z tego odcinka dowiesz się również:
jak wykorzystać Glovo do działań kurierskich
czy w branży odzieżowej należy edukować klientów? Jak to robić
jaka wiedza o materiałach pomogła Monice wejść w branżę odzieżową
o różnych materiałach w naszych ubraniach
jakie trudności miała Monika z delegacją obowiązków
dlaczego warto wprowadzać zapisy na produkty
jak zaplanować liczbowo produkcję ubrań
czy dobrze jest sprzedać wszystko w 15 minut
jak pandemia wpłynęła na biznes Moniki