Od czego zacząć budowanie marki eksperta

Kim jest dla Ciebie ekspert? Czy chcesz, aby w ten sposób mówiono o Tobie? Jeśli tak, to zapraszam Cię do wysłuchania 95. odcinka podcastu, w którym opowiadam, od czego trzeba zacząć, aby zbudować silną markę eksperta.

Ten podcast jest dla osób, które marzą o zbudowaniu znanej, lokalnej marki online lub chcą podbić cały świat. Jeśli chcesz wykorzystać siłę mediów społecznościowych, słuchaj i oglądaj cykl #znanamarkaonline.

Dziś zapraszam Cię do wysłuchania 95. odcinka cyklu #znanamarkaonline pt. Od czego zacząć budowanie marki eksperta. Jeśli masz wiedzę w danej niszy, ale nie uważasz się za eksperta, czujesz lęk przed zaprezentowaniem się społeczności, brakuje Ci pewności siebie i wiedzy, na czym skupić się w komunikacji w social mediach, to ten odcinek jest właśnie dla Ciebie.

Ten podcast możesz zobaczyć również w formie video na moim fanpage’u na Facebooku. To nowy sezon spotkań LIVE pt. #znanamarkaonline odbywający się w środy o godz. 20.00 na fb.com/joannaceplinbiznes/videos

Z tego odcinka dowiesz się m.in.:

o jakie obszary trzeba zadbać budując markę eksperta

w jaki sposób uzyskać status eksperta w danej dziedzinie

czym jest nisza i dlaczego jest taka ważna

jak dbać o komunikację z odbiorcami

czym różni się grupa docelowa od niszy

dlaczego ważne jest badanie rynku

Zrób sobie ulubioną herbatę lub kawę, przygotuj notes i pióro, bo czeka na Ciebie sporo wskazówek.

Podoba Ci się ten podcast? Subskrybuj na wybranej platformie!

 

Dodaj komentarz

Pin It on Pinterest