Sprawdź 5 moich sprawdzonych pomysłów na to, jak powtórnie wykorzystać treści, które już wcześniej stworzyłeś. Wiem, że brakuje Ci czasu na to, żeby ciągle generować nowe pomysły i nowy kontent na swoje profile. Dlatego podpowiem Ci, jak maksymalnie wykorzystać zasoby, które już posiadasz.
Pozbądź się lęku przed ponownym wykorzystaniem tej samej treści.
Pamiętaj, że ta treść nie dotarła do wszystkich odbiorców, a niektóre osoby muszą zobaczyć jeden materiał dwa razy, żeby lepiej z nich skorzystać. Telewizja również emituje powtórki i Ty też możesz to robić.
Przechodzimy do konkretów. 5 przykładów treści, które możesz, a nawet powinieneś ponownie udostępniać:
1. Post gwiazda
Jeżeli masz w swoich zasobach post gwiazdę, który zebrał wiele polubień i komentarzy, to wykorzystuj go ponownie i rób to regularnie. Nowi odbiorcy również chętnie go zobaczą i będą Ci wdzięczni za przypomnienie go.
2. Pozycjonowanie Twojej marki
Ponownie udostępniaj treści budujące pozycję, autorytet Twojej marki. Wszelkie artykuły, wystąpienia, wideo, które postawią Twoją markę w dobrym świetle, warto wykorzystywać ponownie.
3. Tematy sezonowe, cykliczne
Jeżeli masz temat wracający w Twojej branży jak bumerang, to opracuj bardzo dobrą treść na ten temat, odpowiedz na najczęściej zadawane pytania i publikuj ponownie, gdy zajdzie taka potrzeba.
4. Podsumowania TOP 5
Jeżeli na swoim profilu publikujesz różnego rodzaju porady, to możesz tworzyć podsumowanie np. 5 najlepszych porad, które Twoi odbiorcy uznali za najbardziej wartościowe. Dzięki temu masz oszczędność czasu, a odbiorcy podsumowania bardzo lubią.
5. Skracaj wideo
Jeżeli nagrywasz wideo, np. wywiady z gośćmi, to dobrym pomysłem jest tworzenie krótkich zapowiedzi, w których zamieszczasz najlepsze kąski z głównego materiału.