Czy na Instagramie spędzasz czas tylko na oglądaniu filmów, zdjęć, Insta Story, czy tworzysz własne treści? Po obejrzeniu tego materiału jestem pewna, że zdecydujesz się na wykorzystanie możliwości jakie daje Ci IGTV.
Instagram przeanalizował trendy wśród użytkowników i okazało się, że coraz więcej osób ogląda filmy w formacie pionowym. Dlatego właśnie powstał Instagram TV, czyli IGTV, gdzie możesz prowadzić swój własny kanał wideo, połączony z Twoim kontem na Instagramie.
Jaki powinien być teraz Twój krok? Zainstaluj aplikację IGTV i połącz ją ze swoim kontem na Instagramie.
Jaki jest główny plus korzystania z tej funkcji?
Najpierw muszę przypomnieć, że dodawania linków do Twoich innych platform, czy stron www na Instagramie jest bardzo ograniczone. Klikalne linki można dodawać:
- w BIO,
- dla kont z ponad 10 tysiącami obserwujących jest możliwość dodawania linków w relacjach,
- DM – w wiadomościach prywatnych,
- w opisie filmów w aplikacji IGTV!!
Ta ostatnia możliwość daje mniejszym kontom również szansę przekierowania na swoje strony, posty blogowe, czy inne materiały bezpośrednio z opisów pod filmami.
Dodatkowo – przy publikacji filmów możesz zaznaczyć opcję automatycznej publikacji zajawki Twojego filmu na Twojej siatce zdjęć Instagrama. Zajrzyj na mój profil @joannaceplin_pl i zobacz, jak to wygląda.
To nie wszystko. Po opublikowaniu pierwszego wideo pojawi się nowa zakładka dla Twoich odbiorców tylko z filmami.
Moim zdaniem każdy kto czuje potencjał Instagrama, powinien już teraz zacząć działać na IGTV. Powodzenia!
UWAGA! Więcej na temat strategii działania na Instagramie i IGTV omawiam w moim biznesowym projekcie abonamentowym “Progres, nie perfekcja”.
Sprawdź szczegóły na stronie: www.progresnieperfekcja.pl