Jak zostać influencerem? Cz.2

Wiele osób zastanawia się, ile czasu zajmuje budowanie swojej marki osobistej, tak aby osiągnąć status influencera. Często pojawia się pytanie, jak zostać influencerem w miesiąc. Niestety nie ma da się na nie odpowiedzieć jednoznacznie, bo wszystko zależy od tego, na jakim etapie rozpoczynasz swoją przygodę z budowaniem wizerunku online.

W dzisiejszych czasach ilość influencerów wzrasta z każdym dniem. Ale nie wszyscy mają szansę się wybić i “utrzymać na fali”. Aby odnieść sukces, należy zastosować się do kilku ważnych zasad.

Opowiedziałam o nich w poniższym materiale, ale zanim go odtworzysz, obejrzyj najpierw pierwszą część >>> Jak zostać influencerem cz.1  Omawiam tam 10 punktów, o których musisz zapomnieć, jeżeli chcesz odnieść SUKCES i osiągnąć status influencera.

Jeżeli nie możesz w tej chwili obejrzeć poniższego wideo, bądź wolisz po prostu o tym przeczytać, pod filmem znajdziesz jego streszczenie.



Jak zostać influencerem?

Jeżeli dopiero zaczynasz, chciałabym abyś nie bał się takich słów jak: marketing, strategia, planowanie, wskaźniki. Niech Cię to nie przeraża. Jeżeli będziesz śledził mnie na bieżąco, to sam zobaczysz, że wszystko jest prosto wyjaśnione w moich wpisach, czy filmach.

Poniżej przedstawiam Ci 5 punktów, na których musisz się skupić, żeby w bardzo szybkim czasie zdobyć grupę odbiorców i zacząć budować swoją znaną markę osobistą.

  1. Skup się na swoich odbiorcach.
    To oni są najważniejsi. Zacznij działania z myślą, że chcesz dbać o swoich odbiorców. Skup się na nich, a nie na sobie. Jeżeli będziesz dostarczać im ciekawe treści i rozwiązania, z chęcią będą Cię obserwować.
  2. Twórz wartość.
    Jeżeli słuchasz problemów swoich odbiorców, interesujesz się, rozmawiasz z nimi, udzielasz się na forach, w grupach, robisz LIVE’y, to jest to moment, kiedy musisz wiedzieć czego oni potrzebują. Tak, żeby rozwiązywać ich problemy.
  3. Buduj i dbaj o relacje ze swoimi odbiorcami.
    Patrz długofalowo na te relacje. W dzisiejszych czasach to właśnie relacja jest czynnikiem, który Cię wyróżni. To ona przekłada się na zaangażowanie, rozmowę i na to, czy ten odbiorca Ci zaufa oraz, czy rekomendacja zadziała. Czy jeżeli stworzysz swoje produkty, to zdobędą zaufanie Twoich odbiorców.
  4. Wykorzystuj dźwignię marketingu online.
    Na pewno słyszałeś kiedyś o pojęciu “dźwignia finansowa”, czyli wykorzystywaniu pieniędzy innych osób, po to, żeby szybciej pomnażać swój majątek. W marketingu online też możesz z takiej dźwigni skorzystać. Wykorzystujesz ją wtedy, gdy wykorzystujesz publiczność innych osób. Wtedy, kiedy będzie mógł Ciebie polecić inny ekspert. Ktoś, kto ma publiczność i przedstawi jej właśnie Ciebie. Ty dzięki temu, że zaoferujesz jej wartość, zainteresujesz ich również swoją osobą i tym co robisz. Wykorzystuj tę dźwignię w sposób uczciwy. Staraj się, żeby zawsze obie strony były zadowolone.
  5. Bądź sobą. Bądź autentyczny, ale szukaj wyróżników.
    Pamiętaj o tym, żeby nie udawać kogoś innego. Pamiętaj, aby w byciu sobą, uwypuklić te elementy, które wyróżnią Cię wśród innych specjalistów z tej branży lub w tej niszy.

Czy te 5 punktów wygląda aż tak źle, aby powstrzymać Cię przed działaniem? Mam nadzieję, że nie. Pamiętaj, że marketing online jest przerażający tylko wtedy, kiedy nie wiesz co robić. Jeżeli poznasz system kroków, a ja często się nim dzielę – czy to na moim blogu, czy podczas webinarów, to uzyskasz cały system, który rozjaśni Ci, w jaki sposób prowadzić działania, tak aby efekty przyszły jak najszybciej i były jak największe.


Zapraszam Cię na moje całodniowe szkolenie stacjonarne “Ty i Twoja marka online”, na którym poznasz 4 platformy – Facebook, Instagram, Linkedin, YouTube.

Kliknij >>TUTAJ<< żeby sprawdzić najbliższe terminy, lokalizacje i od razu zarezerwuj bilet w najniższej cenie.

 jak zostać influencerem

Dodaj komentarz

Pin It on Pinterest