Też zastanawiasz się jak realizować projekty, by doprowadzać je do szczęśliwego finału? Dziś opowiem Ci trochę o realizacji projekty w moje firmie. Projektem tym było wydanie mojej książki.
Kiedy pojawił się po raz pierwszy pomysł na moją książkę?
Z kim przeprowadziłam burzę mózgów w malutkim lokalu Telepizzy?
Dlaczego powinnam zaplanować większe “bufory” czasowe?
Co powtarzam, gdy widzę, że efekty różnią się od planów?
Zapraszam Cię do obejrzenia wideo w którym dzielę się kilkoma lekcjami, jakie otrzymałam od życia przy wydawaniu mojej pierwszej książki “Uwierz w swoją markę online”.
Wyciągnij wnioski opierając się na moich doświadczeniach!
PS. Czy Ty też lubisz prezenty?
Jeśli tak, to mam nadzieję, że podoba Ci się ten o którym mowa pod koniec tego wideo.
Jak realizować projekty – wnioski po wydawaniu własnej książki
Książka
“Uwierz w swoją
markę online”
zawiera praktyczne wskazówki dotyczące budowania marki online i pokazuje jak swobodnie poruszać się w mediach społecznościowych.
Ta książka to również mnóstwo ćwiczeń, które przygotują Cię do działania i bonus – Klub Marka Online!
Sprawdź TUTAJ lub kliknij w okładkę książki.
Do 21 lipca, kupując książkę w formie papierowej, otrzymasz EBOOK gratis!