Mam nadzieję, że śledzisz moje posty i transmisje na żywo dotyczące reklam na Facebooku. Koniecznie pobierz też darmowy poradnik “Jak uniknąć 4 najczęstszych błędów w reklamie na Facebooku”. Kliknij >>> Poradnik “Jak uniknąć 4 najczęstszych błędów w reklamie na Facebooku”. Wiesz jakie jest najczęstsze pytanie od osób, które rozpoczęły już przygodę z reklamami: Jak pobrać fakturę za reklamę z Facebooka?
Reklama na Facebooku – jak pobrać fakturę?
Facebook daje Ci dwie możliwości – możesz pobrać fakturę za pojedynczą transakcję albo za określony okres rozliczeniowy.
Reklama na Facebooku – faktura za pojedynczą transakcję
Aby pobrać fakturę za pojedynczą transakcję, wejdź do Menedżera reklam, a następnie kliknij ikonę , która znajduje się w lewej górnej części ekranu. Następnie rozwiń pełne menu (odnośnik Wszystkie narzędzia) i kliknij w zakładkę Rozliczenia i metody płatności.
Na ekranie pojawią się aktualnie realizowane reklamy. Należy kliknąć link identyfikatora transakcji, co spowoduje przejście do konkretnego rozliczenia. Po kliknięciu ikony w prawym górnym rogu podsumowania rozliczeń faktura zostanie pobrana.
Reklama na Facebooku – faktura za okres rozliczeniowy
Aby pobrać fakturę za konkretny okres rozliczeniowy, pierwsze kroki wykonujesz dokładnie tak samo. Musisz wejść do Menedżera reklam. Po kliknięciu ikony w lewej górnej części ekranu, po rozwinięciu menu należy wybrać zakładkę Rozliczenia i metody płatności. Nad zestawieniem transakcji znajduje się rozwijane menu, w którym możesz określić zakres dat jaki Cię interesuje. Po jego wybraniu po prawej stronie pojawi się opcja Pobierz wszystkie faktury. Do wyboru będziesz miał pobranie zestawienia wszystkich faktur w formacie PDF lub CSV, bądź pobranie pojedynczych faktur za dany okres rozliczeniowy. Gotowe!
Facebook manager reklam – dodatkowe opcje
Aby ułatwić wyszukiwanie transakcji, Menedżer reklam umożliwia zgrupowanie określonych transakcji ich pod kątem: typu produktu (kampania na Facebooku, kampania na Instagramie), metody płatności (karta kredytowa, PayPal, kupon Facebooka, zafakturowane kredyty, dyspozycja bankowa, saldo konta pre-paid, płatność ręczna) czy statusu płatności (zapłacono, uwzględnione na fakturze, zasilono, niepowodzenie, przetwarzanie, przetwarzanie zwrotu). Aby tego dokonać, należy kliknąć opcję Filtry znajdującą się nad zestawieniem transakcji i wybrać jedną spośród dostępnych opcji lub utworzyć nowy filtr.
Można również w okienku wyszukiwania (opcja Szukaj nad zestawieniem transakcji) wyszukać określoną transakcję wybierając:
- Nazwę kampanii,
- Nazwę zestawu reklam,
- Nazwę reklamy,
- Identyfikator kampanii,
- Identyfikator zestawu reklam,
- Naliczoną kwocie,
- Przyczynę rozliczenia,
- Numer referencyjny,
- Identyfikator transakcji.
Utwórz reklamę na Facebooku
Nie bój się reklamować swojej marki na Facebooku. To naprawdę najefektywniejszy i najtańszy proces pozyskiwania klientów w mediach społecznościowych. Jeśli jeszcze nie jesteś o tym przekonany, koniecznie przeczytaj ten artykuł Kliknij>>>Reklama na Facebooku. I działaj!
Jestem przekonana, że kiedy zastosujesz moje rady, Twoja reklama na Facebooku będzie z pewnością skuteczniejsza i przyciągnie uwagę Twoich odbiorców. Pamiętaj jednak żeby śledzić jej wyniki i w zależności od nich dokonywać zmian. Tak naprawdę to one są miernikiem tego, czy jest ona udana czy też nie.
Jeżeli chcesz poznać wszystkie elementy skutecznej reklamy, sprawdź mój kurs online “Skuteczna reklama na Facebooku, Instagramie i Messengerze”. Ten kurs przeniesie Cię na poziom przedsiębiorcy, który świadomie zarządza swoją komunikacją online w mediach społecznościowych.
UWAGA!
Właśnie ruszyła przedsprzedaż nowej odsłony tego kursu!
Kliknij w baner i SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY! Możesz zaoszczędzić nawet 600 zł!
Joanno dziękuję za Twój pomocny wpis 🙂 Mam pytanie zaczynam prowadzić w firmie 2 fan page (jeden Właściciel ale dwa różne podmioty). Czy jako Administrator przez Swoje konto FB, mogę prowadzić dla obu fanpage akcje reklamowe? I czy będę mogł “podpiąć” 2 karty kredytowe a co za tym idzie 2 róźne faktury?
Witam
mam problem z dodaniem nip-u firmy , niestety nasz nip nie jest Europejskim identyfikatorem płatnika VAT.
drugi problem to forma płatności, w przypadku naszej firmy to może być tylko przelew tradycyjny(drukowany blankiet)na fb chyba nie ma takiej opcji…coś się da zrobić w naszej sprawie
Witam
mam problem z dodaniem nip-u naszej firmy, niestety nie jesteśmy Europejskim identyfikatorem płatnika VAT, drugi problem to forma płatnosci , w naszym przypadku mozemy płacić tylko przelewem tradycyjnym (drujkowany blankiet)