W życiu każdego przedsiębiorcy przychodzi taki moment, kiedy nie ma pomysłu lub brakuje mu kreatywności, żeby opublikować relację na Instagramie. Z drugiej strony dobrze wiesz, że relacje na Instagramie, czyli Stories mają niesamowity potencjał i wielu odbiorców właśnie tam zatrzymuje swój wzrok.
Co publikować w InstaStories?
Jak się tam przypominać? Jaką treść opublikować, kiedy brakuje nam pomysłu albo nie mamy możliwości nagrania, czy zrobienia zdjęcia do relacji? W tym artykule opowiem Ci o aż 4 sposobach – jak pomimo braku weny opublikować ciekawą treść. Czytaj dalej lub obejrzyj materiał wideo.
Jakie wartościowe treści powinna publikować każda marka na Instagramie, mówiłam już wcześniej.
Możesz o tym przeczytać w postach:
Dzisiaj idziemy trochę na skróty, są momenty, kiedy nie mamy czasu, kiedy nie mamy pomysłu, kiedy jesteśmy zapracowani. Mam nadzieję, że dzięki temu wpadniesz na nowe pomysły i będziesz tworzyć ciekawe Stories. Obejrzyj poniższy film, znajdziesz tam przykłady i funkcje, o których mówię.
-
Udostępnij swój post z tablicy Instagrama
Jaka jest z tego korzyść? Twój post w relacji jest klikalny, a to oznacza, że możesz dzięki temu wygenerować większy ruch na twojej głównej tablicy z postami.
Pamiętaj, że w relacji mamy wiele ciekawych naklejek, wezwań do działania, które możemy zastosować. Możesz napisać krótko, o czym chcesz poinformować, a odbiorca może kliknąć ten post i przeczytać go w całości. Czyli tak naprawdę sprowadzamy ruch z relacji na naszą tablicę. Warto o tym pamiętać. Nie chodzi o to, żeby udostępniać każdy post w relacji, ale od czasu do czasu możesz kierować swoich odbiorców na te posty, na których Ci najbardziej zależy.
-
Udostępnij post innej marki lub osoby w swoim Stories
Jak to zrobić? Przeglądając posty osób, które obserwujesz, wystarczy, że pod zdjęciem klikniesz Udostępnij w swojej relacji. Jakie posty udostępniać? Gdy chcesz pomóc w dotarciu większej grupie odbiorców, gdy post Cię inspiruje lub bawi. Ja również wrzucam posty z różnych profili, które mają inspirujące cytaty, czy dotyczą sytuacji, które chcę nagłośnić.
Trafiają również często na mój profil relacje i posty od osób, które udostępniają moje produkty w swoich zdjęciach (książki, planer, zdjęcie ze mną). Często to publikuję, bo pokazuje to, jak inne osoby korzystają z moich produktów, jak się z nich cieszą, jakie opinie o nich wystawiają. To ważne, bo to Cię uwiarygadnia!
-
Udostępnij inne Stories
Tak samo, jak posty swoje, czy kogoś innego, możesz udostępnić również relacje innej osoby. Uwaga – pod jednym warunkiem. Będziesz mieć taką możliwość, gdy ktoś Cię na tej relacji oznaczy.
To jest kolejna możliwość, gdy nie masz pomysłu na treść – możesz po prostu udostępnić treść innej osoby! Zwłaszcza że ta treść prawdopodobnie dotyczy też Ciebie.
-
Udostępnij w relacji film z IGTV
Jeśli publikujesz treści na IGTV (do czego Cię zachęcam), to możesz swój film udostępnić w swojej relacji, dzięki temu stworzy się do niego aktywny link. Jest to świetny sposób, żeby przyciągać odbiorców, których masz skupionych wokół Twojego profilu na Instagramie do filmów, które umieszczasz w IGTV.
Mam nadzieję, że zainspirowałam Cię do tego, żeby w chwilach zwątpienia, przepracowania, braku pomysłu skorzystać z którejś z tych opcji. To takie triki na Stories. Jednak korzystaj z nich rozważnie. Twórz własne treści, a nie tylko korzystaj z tych 4 możliwości, żeby Twoje relacje nie były przepełnione wyłącznie postami udostępnionymi z tablicy lub od innych.