4 pomysły na Stories, gdy nie masz czasu publikować

W życiu każdego przedsiębiorcy przychodzi taki moment, kiedy nie ma pomysłu lub brakuje mu kreatywności, żeby opublikować relację na Instagramie. Z drugiej strony dobrze wiesz, że relacje na Instagramie, czyli Stories mają niesamowity potencjał i wielu odbiorców właśnie tam zatrzymuje swój wzrok.

Co publikować w InstaStories?

Jak się tam przypominać? Jaką treść opublikować, kiedy brakuje nam pomysłu albo nie mamy możliwości nagrania, czy zrobienia zdjęcia do relacji? W tym artykule opowiem Ci o aż 4 sposobach – jak pomimo braku weny opublikować ciekawą treść. Czytaj dalej lub obejrzyj materiał wideo.

Jakie wartościowe treści powinna publikować każda marka na Instagramie, mówiłam już wcześniej.

Możesz o tym przeczytać w postach:

Dzisiaj idziemy trochę na skróty, są momenty, kiedy nie mamy czasu, kiedy nie mamy pomysłu, kiedy jesteśmy zapracowani. Mam nadzieję, że dzięki temu wpadniesz na nowe pomysły i będziesz tworzyć ciekawe Stories. Obejrzyj poniższy film, znajdziesz tam przykłady i funkcje, o których mówię.

  1. Udostępnij swój post z tablicy Instagrama

Jaka jest z tego korzyść? Twój post w relacji jest klikalny, a to oznacza, że możesz dzięki temu wygenerować większy ruch na twojej głównej tablicy z postami.

Pamiętaj, że w relacji mamy wiele ciekawych naklejek, wezwań do działania, które możemy zastosować. Możesz napisać krótko, o czym chcesz poinformować, a odbiorca może kliknąć ten post i przeczytać go w całości. Czyli tak naprawdę sprowadzamy ruch z relacji na naszą tablicę. Warto o tym pamiętać. Nie chodzi o to, żeby udostępniać każdy post w relacji, ale od czasu do czasu możesz kierować swoich odbiorców na te posty, na których Ci najbardziej zależy.

  1. Udostępnij post innej marki lub osoby w swoim Stories

Jak to zrobić? Przeglądając posty osób, które obserwujesz, wystarczy, że pod zdjęciem klikniesz Udostępnij w swojej relacji. Jakie posty udostępniać? Gdy chcesz pomóc w dotarciu większej grupie odbiorców, gdy post Cię inspiruje lub bawi. Ja również wrzucam posty z różnych profili, które mają inspirujące cytaty, czy dotyczą sytuacji, które chcę nagłośnić.

Trafiają również często na mój profil relacje i posty od osób, które udostępniają moje produkty w swoich zdjęciach (książki, planer, zdjęcie ze mną). Często to publikuję, bo pokazuje to, jak inne osoby korzystają z moich produktów, jak się z nich cieszą, jakie opinie o nich wystawiają. To ważne, bo to Cię uwiarygadnia!

  1. Udostępnij inne Stories

Tak samo, jak posty swoje, czy kogoś innego, możesz udostępnić również relacje innej osoby. Uwaga – pod jednym warunkiem. Będziesz mieć taką możliwość, gdy ktoś Cię na tej relacji oznaczy.

To jest kolejna możliwość, gdy nie masz pomysłu na treść – możesz po prostu udostępnić treść innej osoby! Zwłaszcza że ta treść prawdopodobnie dotyczy też Ciebie.

  1. Udostępnij w relacji film z IGTV

Jeśli publikujesz treści na IGTV (do czego Cię zachęcam), to możesz swój film udostępnić w swojej relacji, dzięki temu stworzy się do niego aktywny link. Jest to świetny sposób, żeby przyciągać odbiorców, których masz skupionych wokół Twojego profilu na Instagramie do filmów, które umieszczasz w IGTV.

Mam nadzieję, że zainspirowałam Cię do tego, żeby w chwilach zwątpienia, przepracowania, braku pomysłu skorzystać z którejś z tych opcji. To takie triki na Stories. Jednak korzystaj z nich rozważnie. Twórz własne treści, a nie tylko korzystaj z tych 4 możliwości, żeby Twoje relacje nie były przepełnione wyłącznie postami udostępnionymi z tablicy lub od innych.


Poznaj fundamenty budowania biznesu online.
Opracuj strumienie przychodów, niezależnie od tego, na jakim jesteś etapie.
Naucz się wykorzystywać marketing online do budowania zasięgów.
DOŁĄCZ do Akademii Smart Brand.

akademia smart brand


Dodaj komentarz

Pin It on Pinterest