Dzisiaj zapraszam Cię na krótki przegląd 12. skutecznych strategii w mediach społecznościowych i w marketingu online, które wykorzystuję ja, moi klienci i uczestnicy projektu abonamentowego “Progres, nie perfekcja” (www.progresnieperfekcja.pl).
Założę się, że doskonale znasz narzędzia i funkcje, o których zaraz opowiem. Pytania brzmią, czy je wdrażasz i czy Twoja marka oraz Twój biznes dzięki temu lepiej się rozwijają? A może rezygnujesz zanim zaczniesz, bo po prostu nie wierzysz, że odniesiesz sukces?
Posłuchaj i zastanów się, gdzie byłby Twój biznes, gdyby co miesiąc jedna z tych strategii była wdrożona. Jestem pewna, że Twoja marka stawałyby się coraz rozpoznawalna, a Twoi odbiorcy i obserwatorzy w naturalny sposób zamienialiby się w lojalnych klientów.
Wielu uczestników moich kursów ma te wątpliwości, jednak uwierz mi - jeżeli ja potrafiłam od zera fanów i bez żadnych znajomości dojść do miejsca, w którym teraz jestem - TY też możesz! Click To TweetPrzejdźmy do konkretów, oto moje sekretne strategie:
1. Transmisje na żywo
Jest to jeden z filarów mojej komunikacji w mediach społecznościowych. Dzięki nim lepiej poznaję moich odbiorców, angażuję ich w rozmowę i trochę przechytrzam algorytm Facebooka. Później, dodatkowo kieruję moje reklamy do osób, oglądających to wideo. Zachęcam Cię do wdrożenia tej strategii u siebie – transmisje na żywo to przyszłość mediów społecznościowych i skutecznej komunikacji. Pokażę Ci w jaki sposób stworzyć avatar wymarzonego klienta oraz, w jaki sposób zaplanować całą ścieżkę prowadzenia transmisji na żywo.
2. Reklama na Facebooku
Znajomość zasad tworzenia kampanii na Facebooku i Instagramie pomoże Ci wyprzedzić konkurencję, zwiększyć przychody, zbudować markę. Pokażę Ci, jak wybrać “post jednorożec” oraz jakie reklamy na niego ustawić, żeby uzyskać stały przyrost fanów lub klientów. Myślę, że doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, że Facebook obcina nam zasięgi organiczne drastycznie i nadal będzie to robił. Dlatego właśnie znajomość ustawiania reklam jest bardzo ważna.
3. Boty i automatyzacja
To jest dopiero strategia! Pomoże Ci zwiększyć zaangażowanie odbiorców i jednocześnie przechytrzyć algorytm bez Twojej ciągłej obecności. Dzięki botom i automatyzacji osiągniesz kolejne cele. W tej strategii zdradzę Ci ,czym są chatboty i do czego służą, zobaczysz, jak krok po kroku ustawić boty w aplikacji Messenger, aby Twoja komunikacja z odbiorcami była sprawniejsza.
4. Relacje w biznesie – Stories
Ta funkcja podbija serca użytkowników Instagrama. Każdy z nas, obecnych online, musi wiedzieć, jak publikować angażujące relacje, na które odbiorcy i klienci będą czekać każdego dnia! Poświęciłam temu zagadnieniu całą dużą strategię, aby opowiedzieć Ci, dlaczego relacje są ważne dla Twojego biznesu i w jaki sposób pomogą Ci dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Zainspiruję Cię różnymi formami Stories, aby Twój przekaz był różnorodny i ciekawy.
5. Grupy na FB i wyzwania
Ten temat jest omawiany przez wszystkich wzdłuż i wszerz. Nawet, jeżeli masz już grupę na Facebooku, zastanów się, jaki cel Ci przyświecał gdy ją zakładałeś? Czy spełnia swoją rolę, a może należy odświeżyć jej formułę? To samo dotyczy wyzwań. Jeżeli nigdy nie prowadziłeś grupy i nie organizowałeś wyzwania, koniecznie poznaj kluczowe zasady.
UWAGA! Wszystkie te strategie omawiam w moim biznesowym projekcie abonamentowym “PROGRES, nie perfekcja”.
DOŁĄCZ już dziś i zacznij działać! Pamiętaj, “PROGRES, nie perfekcja”! www.progresnieperfekcja.pl
6. Treści wideo
Nie uciekniesz przed wideo, szczególnie w social media. Zdecyduj, czy w to wchodzisz, czy wypadasz. Dobrze jest wiedzieć, jak to robić, żeby było ciekawe dla Twoich odbiorców. Dodatkowo pokażę Ci aplikacje, z jakich warto korzystać, żeby samodzielnie przygotować takie wideo.
7. Reklamy typu “Lead Ads”
To jest już konkret! Zbieraj kontakty do swoich klientów. W ten sposób pozyskasz numery telefonów osób zainteresowanych usługą lub e-maile osób, które są zainteresowane Twoim produktem. Wszystko to ustawisz bezpośrednio w Menedżerze Reklam. Podczas, gdy Ty prowadzisz swoje kampanie informacyjne, wizerunkowe, ta kampania będzie zbierać dla Ciebie kontakty.
8. Strategia działań na Linkedin
Obecność na Linkedin jest obowiązkowa. Jeżeli mi nie wierzysz, to zaloguj się i zobacz ile osób zdobywa tam klientów. Jeśli o swoim biznesie i budowaniu marki osobistej myślisz poważnie – koniecznie zadbaj o swoją wizytówkę na tej platformie społecznościowej.
9. Błędy kont biznesowych na Facebooku
Każdy z nas popełnia błędy, sęk w tym, żeby uczyć się na błędach nie tylko swoich, ale również innych. Opowiem Ci o najważniejszych ustawieniach konta biznesowego, abyś wiedział, na co zwracać uwagę, pokażę Ci również, w jaki sposób czytać statystyki i mierzyć efekty swojej pracy. To są bardzo ważne rzeczy, o których najczęściej zapominamy działając w social media. To straszne, ale jednak prawdziwe. Skorzystaj z mojej wiedzy i ucz się na błędach innych. Nie trać czasu i wdrażaj sprawdzone strategie, aby szybciej dojść do celu.
10. Lista mailingowa
Źródło największych przychodów dla osób prowadzących biznes online. Każdy może ją mieć, ale nie każdy to robi. Pytanie, dlaczego? Pokażę Ci kluczowe kroki i teraz bez wymówek zaczniesz budować swoje bazy subskrybentów. Opowiem Ci, co zaoferować swojej społeczności, aby chętnie przekazali Ci swój adres e-mail, dostaniesz ode mnie listę najważniejszych punktów, których wdrożenie znacznie zwiększy Twoją sprzedaż.
11. Jak wykorzystać IGTV
Kolejny gorący temat z Instagrama! Jak mogę Cię zachęcić do zainteresowania tym tematem? Mam dla Ciebie strategię pozyskiwania nowych klientów dzięki IGTV. Jeżeli zdecydujesz się dołączyć do projektu www.progresnieperfekcja.pl to na pewno zechcesz ją wdrożyć również u siebie. Wierz mi – przynosi niesamowite efekty. Wiem, bo sprawdziłam!
12. Content Marketing
Konkretnie – redystrybucja treści. To jest coś, co Cię uwolni i pozwoli zaoszczędzić więcej czasu. Dzięki poznaniu moich przykładów, z radością będziesz tworzyć kolejne treści, bez presji i bez spiny. Opowiem Ci o zasadach efektywnego tworzeniu kontentu, abyś już nigdy nie miał z tym problemu, oraz zdradzę Ci, w jaki sposób ja i moja Ekipa wykorzystujemy istniejące już treści. Mam nadzieję, że będzie to dla Ciebie inspiracja.